Інституційний репозитарій ЗНУ

Управління позицією підприємства на ринку продовольства в умовах соціально-економічної кризи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Арутюнян, Володимир Едуардович
dc.date.accessioned 2024-01-25T12:55:00Z
dc.date.available 2024-01-25T12:55:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18696
dc.description Арутюнян В. Е. Управління позицією підприємства на ринку продовольства в умовах соціально-економічної кризи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Актуальність теми «Управління позицією підприємства на ринку продовольства в умовах соціально-економічної кризи» зумовлена забезпеченістю формування ефективних засад управління маркетингом в умовах воєнного часу та ресурсів, які є наслідками соціально-економічної кризи. Методом дипломного дослідження є розробка теоретичних пропозицій та практичних рекомендацій щодо удосконалення засад управління ринковою позицією. Для досягнення поставленої мети було поставлено завдання представляти понятійний апарат у сфері інституційного забезпечення управління ринком; програми економічні та суто інституціональні складові політики управління ринком; дослідити сучасні підходи та проблеми управління ринком; провести структурний аналіз та здійснити оцінку показників ефективності управління ринком. Об’єктом дослідження є ринкова позиція підприємства в умовах соціально-економічної кризи. uk
dc.description.abstract EN : The relevance of the topic "Management of the company's position on the food market in the conditions of a socio-economic crisis" is due to the need to form effective principles of marketing management in wartime conditions and circumstances that are the consequences of a socio-economic crisis. The aim of the thesis is to develop theoretical proposals and practical recommendations for improving the principles of market position management. To achieve the goal, the following tasks were set: to consider the conceptual apparatus in the field of institutional support of market management; determine the economic and purely institutional components of the market management policy; to investigate modern approaches and problems of market management; conduct a structural analysis and evaluate market management efficiency indicators. The object of the study is the market position of the enterprise in the conditions of the socio-economic crisis. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ринок uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject сегмент uk
dc.subject пропозиція uk
dc.subject товари uk
dc.subject market uk
dc.subject efficiency uk
dc.subject segment uk
dc.subject supply uk
dc.subject product uk
dc.title Управління позицією підприємства на ринку продовольства в умовах соціально-економічної кризи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу