ZNU Institutional Repository

Удосконалення якості основних та додаткових послуг туристичного підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Савченко, Сергій Анатолійович
dc.date.accessioned 2024-01-28T14:55:22Z
dc.date.available 2024-01-28T14:55:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18721
dc.description Савченко С. А. Удосконалення якості основних та додаткових послуг туристичного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Л. В. Безкоровайна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 87 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота складається з 87 сторінок, містить 4 таблиці, додатки на 3 сторінках. Мета роботи – розробка та обґрунтування практичних рекомендацій організаційно-економічного характеру, спрямованих на диверсифікацію основних та додаткових послуг туристсько-оздоровчим комплексом на прикладі бази відпочинку «Адмірал». Об’єктом дослідження: удосконалення обслуговування клієнтів у сфері лікувально-оздоровчого туризму (на прикладі бази відпочинку «Адмірал» м.Бердянськ). Предметом дослідження є: основні та додаткові послуги, що надаються туристичним підприємством. Якість послуг – один із найважливіших факторів у конкурентній боротьбі на ринку туристично-оздоровчих послуг. Рекреаційна територія Запорізького регіону є привабливою з точки зору відпочинку з дітьми, розвитку сімейного туризму. Здійснено аналіз діяльності з надання основних та допоміжних послуг туристично-оздоровчого комплексу на прикладі бази відпочинку «Адмірал». Подано порівняльну характеристику послуг на базі відпочинку «Адмірал» та інших базах. У роботі подано рекомендації щодо поліпшення сфери обслуговування бази відпочинку «Адмірал» на основі розробки комплексу заходів і з урахуванням на положень сучасної теорії розвитку світового досвіду. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work consists of 87 pages, contains 4 tables, appendices on 3 pages. The purpose of the work is the development and justification of practical recommendations of an organizational and economic nature, aimed at diversifying the basic and additional services of the tourist and health resort using the example of the "Admiral" recreation center. The object of the study: improvement of customer service in the field of health tourism (on the example of the «Admiral» recreation center in Berdyansk). The subject of the research is: basic and additional services provided by the tourist enterprise. The quality of services is one of the most important factors in competition on the market of tourism and health services. The recreation area of the Zaporizhia region is attractive from the point of view of recreation with children and the development of family tourism. An analysis of the activity of providing basic and auxiliary services of the tourist and health complex was carried out on the example of the recreation center «Admiral». A comparative description of services at the «Admiral» recreation center and other centers is provided. The paper presents recommendations for improving the service area of the «Admiral» recreation center based on the development of a set of measures and taking into account the provisions of the modern theory of development of world experience. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туристичний продукт uk
dc.subject сфера обслуговування uk
dc.subject основні послуги uk
dc.subject додаткові послуги uk
dc.title Удосконалення якості основних та додаткових послуг туристичного підприємства uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics