ZNU Institutional Repository

Програмна реалізація математичних алгоритмів шахової гри

Show simple item record

dc.contributor.author Бончев, Максим Володимирович
dc.date.accessioned 2024-01-28T15:08:00Z
dc.date.available 2024-01-28T15:08:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18723
dc.description Бончев М. В. Програмна реалізація математичних алгоритмів шахової гри : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 113 "Прикладна математика" / наук. керівник С. М. Гребенюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 54 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту, містить 21 рисунків, 11 джерел, 1 додаток. Об’єкт дослідження: Програмна реалізація шахової гри, її алгоритмів та алгоритмів штучного інтелекту. Предмет дослідження: Програмне забезпечення для гри в шахи з штучним інтелектом. Мета роботи: Розробити програмне забезпечення, з допомогою якого користувач зможе грати в шахи з іншим користувачем на одному пристрої, чи з шаховим штучним інтелектом. Методи дослідження аналітичний, чисельний, порівняльний. У даній дипломній роботі виконано комплексне дослідження та реалізацію ігрового додатка для гри в шахи з використанням штучного інтелекту. Робота охоплює наступні ключові аспекти: досліджено та аналізовано основні особливості розробки шахової гри з впровадженим штучним інтелектом. Визначено складність врахування всіх можливих ходів та стратегій гри, що вимагає розробки ефективних алгоритмів. Розглянуто усі можливі способи реалізації даного програмного забезпечення, включаючи різні мови програмування, середовища розробки тощо. Розроблено графічний інтерфейс гри на базі бібліотеки SDL, що дозволяє користувачу зручно взаємодіяти з ігровим полем, вибирати фігури та виконувати ходи. Проведено детальний аналіз і реалізацію алгоритму Minimax з оптимізацією Alpha-Beta Pruning для реалізації штучного інтелекту гравця. Розроблений алгоритм здатний визначати оптимальні ходи в режимі реального часу. Описано взаємодію ігрового додатка з користувачем та штучним інтелектом. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 54 pages of printed text, , including 21 figures, 11 references, 1 supplements. The object of the study is software implementation of checker game, algorithms and algorithms for artificial intelligence. Subject of research: Software for playing checks with artificial intelligence. The aim of the study is to develop a software program, with the help of any kind of player, you can play checks with another player on the same device, even with checker intelligence. The methods of research are analytical, numerical, numerical. This thesis work has completed a comprehensive study and implementation of a gaming add-on for playing checks with the use of artificial intelligence. The work covers the current key aspects: the main features of the development of the checker game with advanced human intelligence have been studied and analyzed. The complexity of the consideration of all possible moves and the strategy of the game is indicated, which requires the development of effective algorithms. All possible ways of implementing this software are examined, including various programming, development cores, etc. A graphical interface for the game has been developed based on the SDL library, which allows the player to manually interact with the playing field, select figures and cancel moves. A detailed analysis and implementation of the Minimax algorithm with optimization of Alpha-Beta Pruning was carried out to implement the individual intelligence of the graver. A sophisticated algorithm has been created to calculate optimal moves in real time. The interaction between the gaming appendage and human intelligence is described. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject алгоритми uk
dc.subject архітектура проекту uk
dc.subject відсічення альфа-бета uk
dc.subject оптимізація uk
dc.subject патерни проектування uk
dc.subject розробка графічного інтерфейсу uk
dc.subject розробка шахової гри uk
dc.subject штучний інтелект uk
dc.subject algorithms uk
dc.subject project architecture uk
dc.subject alpha-beta cutoff uk
dc.subject optimization uk
dc.subject design patterns uk
dc.subject gui development uk
dc.subject chess game development uk
dc.subject artificial intelligence uk
dc.title Програмна реалізація математичних алгоритмів шахової гри uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics