Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лисенко, Ольга Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-24T21:18:36Z | |
dc.date.available | 2020-03-24T21:18:36Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1873 | |
dc.description | Лисенко О. О. Соціально-педагогічна профілактика булінгу підлітків у закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. Г. Лещенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 92 с., 9 таблиці, 77 джерел, 2 додатки. Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної профілактики булінгу підлітків у закладах загальної середньої освіти. Предмет роботи: зміст, форми та методи соціально-педагогічної профілактики булінгу підлітків у закладах загальної середньої освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму соціально-педагогічної профілактики булінгу у підлітків у закладах загальної середньої освіти. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до профілактики булінгу у підлітків у закладах загальної середньої освіти,що включає не лише інформування про наслідки такої поведінки, а й передбачає формування навичок соціальної компетенції. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми з формування правосвідомої поведінки підлітків. Галузь використання: загальноосвітні школи, служба у справах неповнолітніх. | uk |
dc.description.abstract | EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (77 items), 2 addendums. The qualifying work volume is 92 pages long, of them – body text. There are 9 tables. The qualifying work gives theoretical survey and describes the integral approach to prevention of teenage bullying in secondary schools which includes not only informing about the consequences of such behavior, but also developing social skills. Practical value of the qualifying work aims at elaborating of socio-pedagogical programme of developing lawful-conscious teenage behavior. The research object: process of socio-pedagogical prevention of teenage bullying in secondary schools. The research subject: meaning, forms and methods of socio-pedagogical prevention of teenage bullying in secondary schools. The research purpose: theoretical background and practical program approval ofsocio-pedagogical prevention of teenage bullying in secondary schools. There search task sare: 1) to define school bullying as a socio-pedagogical problem; 2) to analyze foreign and native experience of bullying prevention; 3) to define psychological and pedagogical features of teenagers; 4) to approvepractical program of socio-pedagogical prevention of teenage bullying in secondary schools. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | шкільний булінг | uk |
dc.subject | булер | uk |
dc.subject | учасники булінгу | uk |
dc.subject | учні підліткового віку | uk |
dc.subject | причини виникнення булінгу | uk |
dc.subject | профілактика булінгу у підлітків | uk |
dc.subject | school bullying | uk |
dc.subject | buller | uk |
dc.subject | members of bullying | uk |
dc.subject | teenage students | uk |
dc.subject | reasons of bullying | uk |
dc.subject | prevention of teenage bullying | uk |
dc.title | соціально-педагогічна профілактика булінгу підлітків у закладах загальної середньої освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |