Інституційний репозитарій ЗНУ

соціально-педагогічна профілактика булінгу підлітків у закладах загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисенко, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-03-24T21:18:36Z
dc.date.available 2020-03-24T21:18:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1873
dc.description Лисенко О. О. Соціально-педагогічна профілактика булінгу підлітків у закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. Г. Лещенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 92 с., 9 таблиці, 77 джерел, 2 додатки. Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної профілактики булінгу підлітків у закладах загальної середньої освіти. Предмет роботи: зміст, форми та методи соціально-педагогічної профілактики булінгу підлітків у закладах загальної середньої освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму соціально-педагогічної профілактики булінгу у підлітків у закладах загальної середньої освіти. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до профілактики булінгу у підлітків у закладах загальної середньої освіти,що включає не лише інформування про наслідки такої поведінки, а й передбачає формування навичок соціальної компетенції. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми з формування правосвідомої поведінки підлітків. Галузь використання: загальноосвітні школи, служба у справах неповнолітніх. uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (77 items), 2 addendums. The qualifying work volume is 92 pages long, of them – body text. There are 9 tables. The qualifying work gives theoretical survey and describes the integral approach to prevention of teenage bullying in secondary schools which includes not only informing about the consequences of such behavior, but also developing social skills. Practical value of the qualifying work aims at elaborating of socio-pedagogical programme of developing lawful-conscious teenage behavior. The research object: process of socio-pedagogical prevention of teenage bullying in secondary schools. The research subject: meaning, forms and methods of socio-pedagogical prevention of teenage bullying in secondary schools. The research purpose: theoretical background and practical program approval ofsocio-pedagogical prevention of teenage bullying in secondary schools. There search task sare: 1) to define school bullying as a socio-pedagogical problem; 2) to analyze foreign and native experience of bullying prevention; 3) to define psychological and pedagogical features of teenagers; 4) to approvepractical program of socio-pedagogical prevention of teenage bullying in secondary schools. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject шкільний булінг uk
dc.subject булер uk
dc.subject учасники булінгу uk
dc.subject учні підліткового віку uk
dc.subject причини виникнення булінгу uk
dc.subject профілактика булінгу у підлітків uk
dc.subject school bullying uk
dc.subject buller uk
dc.subject members of bullying uk
dc.subject teenage students uk
dc.subject reasons of bullying uk
dc.subject prevention of teenage bullying uk
dc.title соціально-педагогічна профілактика булінгу підлітків у закладах загальної середньої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу