Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток критичного мислення учнів-старшокласників і студентів-першокурсників у навчанні хімії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кармазь, Юлія Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-03-25T06:38:02Z
dc.date.available 2020-03-25T06:38:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1880
dc.description Кармазь Ю. В. Розвиток критичного мислення учнів-старшокласників і студентів-першокурсників у навчанні хімії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту, містить 11 таблиць та 10 рисунків. Список літератури включає 62 джерела, серед них 18 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес навчання хімії в закладах загальної середньої та вищої освіти. Предметом дослідження є методика формування критичного мислення у учнів-старшокласників закладу загальної середньої освіти школі та у студентів-першокурсників закладу вищої освіти в навчанні хімії. Методи дослідження теоретичні: порівняльний аналіз джерел наукової педагогічної та методичної літератури, інтерпретація, формулювання висновків; експериментальні: педагогічний експеримент, тестування з визначення рівня, анкетування, аналіз успішності здобувачів освіти. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та впровадження методики розвитку критичного мислення учнів-старшокласників і студентів-першокурсників у навчанні хімії. Розроблено методику розвитку критичного мислення учнів при вивченні хімії в старшій школі та студентів-першокурсників при вивченні навчальної дисципліни «Хімія з основами біогеохімії» спеціальності 101 «Екологія». Досліджено формування хімічних компетентностей в учнів-старшокласників і студентів-першокурсників методами розвитку критичного мислення. uk
dc.description.abstract EN : In the work 84 pages 11 tables, 10 pictures were used 62 literary sources, including 18 in a foreign language. The objects of the study were: the process of teaching chemistry in institutions of general secondary and higher education. The subject of the research is the methodology for the formation of critical thinking in high school students of a secondary school institution and first-year students of a higher education institution in chemistry education. Theoretical research methods: a comparative analysis of the sources of scientific pedagogical and methodological literature, interpretation, formulation of conclusions; experimental: pedagogical experiment, testing to determine the level, questionnaires, analysis of the success of applicants for education. The purpose of the work is theoretical substantiation and introduction of the method of development of critical thinking of high school students and first-year students in chemistry teaching. A technique for developing the critical thinking of students in the study of chemistry in high school and first-year students in the study of discipline "Chemistry with the basics of biogeochemistry" specialty 101 "Ecology". The formation of chemical competence in high school students and first-year students by methods of development of critical thinking is investigated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject методика навчання хімії uk
dc.subject розвиток критичного мислення uk
dc.subject студенти-екологи uk
dc.subject контрольна група uk
dc.subject експериментальна група uk
dc.subject methods of teaching chemistry uk
dc.subject the development of critical thinking uk
dc.subject students of ecologist uk
dc.subject a control group uk
dc.subject an experimental group uk
dc.title Розвиток критичного мислення учнів-старшокласників і студентів-першокурсників у навчанні хімії uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу