dc.contributor.author |
Дяченко, Давид Михайлович |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-29T11:08:33Z |
|
dc.date.available |
2024-01-29T11:08:33Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18838 |
|
dc.description |
Дяченко Д. М. Управління маркетинговою політикою організації з метою забезпечення її конкурентоспроможності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 82 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: 82 с., 14 рис., 15 табл., 55 джерел.
Об’єктом дослідження є маркетингова політика підприємства ТОВ
«АРТАЛЕКС».
Метою роботи є розробка практичних рекомендацій щодо
вдосконалення маркетингової політики досліджуваного підприємства.
Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний,
табличний, графічний, балансовий, розрахунковий.
Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що в
реаліях воєнного стану в Україні і відповідної трансформації поведінки
споживачів важливою умовою забезпечення конкурентоспроможності
підприємства є удосконалення його маркетингової політики. Основними
елементами маркетингової політики підприємства є: товарний асортимент,
якість та конкурентоспроможність продукції, товарна марка, упаковка та ін.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи
маркетингової діяльності. На основі даних фінансові звітності було
досліджено діяльність підприємства ТОВ «АРТАЛЕКС», проаналізовано
систему маркетингової діяльності даного підприємства, а також
запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової стратегії
досліджуваного підприємства.
Отримані в дипломній роботі результати можуть бути використані
керівництвом ТОВ «АРТАЛЕКС» в практичній діяльності і сприятимуть
удосконаленню маркетингової діяльності вітчизняних підприємств. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Qualification work: 82 pages, 14 figures, 15 tables, 55 sources.
The object of the study is the marketing policy of ARTALEX LLC.
The purpose of the work is to develop practical recommendations for
improving the marketing policy of the enterprise under study.
Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic,
balance, calculation.
The relevance of the topic of this qualification work is that in the realities of
the martial law in Ukraine and the corresponding transformation of consumer
behavior, an important condition for ensuring the competitiveness of the enterprise
is the improvement of its marketing policy. The main elements of the company's
marketing policy are: product range, product quality and competitiveness, brand,
packaging, etc.
During the work, the theoretical foundations of marketing activity were
considered. On the basis of financial reporting data, the activity of ARTALEX LLC
was investigated, the marketing activity system of this enterprise was analyzed, and
measures were proposed to improve the marketing strategy of the enterprise under
study.
The results obtained in the thesis can be used by the management of
ARTALEX LLC in practical activities and will contribute to the improvement of
marketing activities of domestic enterprises. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
маркетинг |
uk |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
uk |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk |
dc.subject |
товарний портфель |
uk |
dc.title |
Управління маркетинговою політикою організації з метою забезпечення її конкурентоспроможності |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |