Інституційний репозитарій ЗНУ

Управління маркетинговою політикою організації з метою забезпечення її конкурентоспроможності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дяченко, Давид Михайлович
dc.date.accessioned 2024-01-29T11:08:33Z
dc.date.available 2024-01-29T11:08:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18838
dc.description Дяченко Д. М. Управління маркетинговою політикою організації з метою забезпечення її конкурентоспроможності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 82 с., 14 рис., 15 табл., 55 джерел. Об’єктом дослідження є маркетингова політика підприємства ТОВ «АРТАЛЕКС». Метою роботи є розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової політики досліджуваного підприємства. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, розрахунковий. Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що в реаліях воєнного стану в Україні і відповідної трансформації поведінки споживачів важливою умовою забезпечення конкурентоспроможності підприємства є удосконалення його маркетингової політики. Основними елементами маркетингової політики підприємства є: товарний асортимент, якість та конкурентоспроможність продукції, товарна марка, упаковка та ін. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи маркетингової діяльності. На основі даних фінансові звітності було досліджено діяльність підприємства ТОВ «АРТАЛЕКС», проаналізовано систему маркетингової діяльності даного підприємства, а також запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової стратегії досліджуваного підприємства. Отримані в дипломній роботі результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «АРТАЛЕКС» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню маркетингової діяльності вітчизняних підприємств. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 82 pages, 14 figures, 15 tables, 55 sources. The object of the study is the marketing policy of ARTALEX LLC. The purpose of the work is to develop practical recommendations for improving the marketing policy of the enterprise under study. Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic, balance, calculation. The relevance of the topic of this qualification work is that in the realities of the martial law in Ukraine and the corresponding transformation of consumer behavior, an important condition for ensuring the competitiveness of the enterprise is the improvement of its marketing policy. The main elements of the company's marketing policy are: product range, product quality and competitiveness, brand, packaging, etc. During the work, the theoretical foundations of marketing activity were considered. On the basis of financial reporting data, the activity of ARTALEX LLC was investigated, the marketing activity system of this enterprise was analyzed, and measures were proposed to improve the marketing strategy of the enterprise under study. The results obtained in the thesis can be used by the management of ARTALEX LLC in practical activities and will contribute to the improvement of marketing activities of domestic enterprises. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject маркетингова діяльність uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.subject товарний портфель uk
dc.title Управління маркетинговою політикою організації з метою забезпечення її конкурентоспроможності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу