UA : Кваліфікаційна робота: 76 сторінок, 7 таблиць, 12 рисунків. Перелік
використаних джерел нараховує 62 найменування.
Актуальність теми роботи обумовлена тим, що корпоративна
культура виступає найбільш ефективним засобом розвитку організації та є
однією з прогресивних складових корпоративного управління, що сприяє
забезпеченню ефективного управління персоналом. Банківська сфера яка
виробляє специфічний̆ продукт у вигляді фінансових послуг є найбільш
залежною від професіоналізму персоналу, рівня його клієнтоорієнтованості та
вмотивованості. Банківська структура, у якій̆ сформовано корпоративну
культуру як цілісне уявлення про мету й цінності, властиві організації вигідно
відрізняється від конкуруючих установ на конкурентному ринку банківських
послуг, є привабливою як для персоналу, так і для клієнтів.
Об’єкт дослідження – система корпоративної культури АТ Комерційний
банк ПРИВАТБАНК.
Інформаційну базу роботи становлять чинна законодавча базу, наукова
та спеціалізована література з теми дослідження, періодичні статті,
монографії, роботи конференцій та доповіді, звітні дані АТ Комерційний банк
ПРИВАТБАНК. В роботі інформація узагальнена та відображена за
допомогою таблиць, графіків, схем.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи
корпоративної культури. На основі теоретичного матеріалу було
проаналізовано основні елементи корпоративної культури АТ Комерційний
банк ПРИВАТБАНК та запропоновано ряд заходів щодо удосконалення
корпоративної культури.
EN : Qualification work: 76 pages, 7 tables, 12 figures. The list of used sources
includes 62 names.
The relevance of the topic of the work is due to the fact that corporate culture
is the most effective means of organizational development and is one of the
progressive components of corporate management, which contributes to ensuring
effective personnel management. The banking sector, which produces a specific
product in the form of financial services, is most dependent on the professionalism
of the staff, their level of client orientation and motivation. The banking structure,
in which corporate culture is formed as a holistic idea of the purpose and values
inherent in the organization, is advantageously different from competing institutions
in the competitive market of banking services, is attractive to both staff and clients.
The object of the study is the corporate culture system of JSC Commercial
Bank PRIVATBANK.
The information base of the work consists of the current legislative base,
scientific and specialized literature on the topic of research, periodical articles,
monographs, conference proceedings and reports, reporting data of JSC Commercial
Bank PRIVATBANK. In the work, the information is summarized and displayed
using tables, graphs, and diagrams.
During the work, the theoretical foundations of corporate culture were
considered. On the basis of the theoretical material, the main elements of the
corporate culture of Commercial Bank PRIVATBANK JSC were analyzed and a
number of measures to improve the corporate culture were proposed.