ZNU Institutional Repository

Управління маркетинговими комунікаціями між організацією та кінцевим споживачем

Show simple item record

dc.contributor.author Дяченко, Єлизавета Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-02-05T06:05:43Z
dc.date.available 2024-02-05T06:05:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18870
dc.description Дяченко Є. M. Управління маркетинговими комунікаціями між організацією та кінцевим споживачем : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" /наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 76 сторінок, 4 таблиці, 13 рисунків. Перелік використаних джерел нараховує 71 найменування. Актуальність теми роботи обумовлена тим, що ефективність фінансово- господарської діяльності організації залежить від її здатності швидко адаптуватися до мінливих умов та шукати шляхи оптимізації свого функціонування та розвитку. Особливого значення набуває зв'язок споживача із компанією, а також між компанією та посередниками. Маркетингова політика комунікацій направлена на побудову позитивних відносин із цільовими споживачами та забезпечення довгострокових взаємовідносин із ними. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення політики маркетитнгових комунікацій підприємства зі споживачами. Об’єкт дослідження –політика маркетингових комунікацій ТОВ «Sandora» зі своїми споживачами. Інформаційну базу роботи становлять чинна законодавча базу, наукова та спеціалізована література з теми дослідження, періодичні статті, монографії, роботи конференцій та доповіді, звітні дані ТОВ «Sandora». В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано основні елементи маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Sandora» та запропоновано ряд заходів щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 76 pages, 4 tables, 13 figures. The list of used sources includes 71 names. The relevance of the topic of the work is due to the fact that the effectiveness of the organization's financial and economic activity depends on its ability to quickly adapt to changing conditions and look for ways to optimize its functioning and development. The relationship between the consumer and the company, as well as between the company and intermediaries, is of particular importance. The marketing policy of communications is aimed at building positive relations with target consumers and ensuring long-term relationships with them. The purpose of the qualification work is to develop recommendations for improving the company's marketing communications policy with consumers. The object of the study is the policy of marketing communications of "Sandora" LLC with its consumers. The information base of the work consists of the current legislative base, scientific and specialized literature on the topic of research, periodical articles, monographs, conference proceedings and reports, reporting data of Sandora LLC. In the work, the information is summarized and displayed using tables, graphs, and diagrams. During the work, the theoretical foundations of marketing communication policy were considered. On the basis of the theoretical material, the main elements of the marketing communication policy of "Sandora" LLC were analyzed and a number of measures were proposed to improve the effectiveness of marketing communications. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject маркетингові комунікації uk
dc.subject SEO оптимізація uk
dc.subject контент маркетинг uk
dc.title Управління маркетинговими комунікаціями між організацією та кінцевим споживачем uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics