Інституційний репозитарій ЗНУ

Організаційно-економічні засади управління збутовою діяльністю підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ішуткін, Денис Романович
dc.date.accessioned 2024-02-05T06:08:05Z
dc.date.available 2024-02-05T06:08:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18871
dc.description Ішуткін Д. P. Організаційно-економічні засади управління збутовою діяльністю підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 65 сторінок, 6 таблиць, 12 рисунків. Перелік використаних джерел нараховує 66 найменування. Актуальність теми роботи обумовлена тим, що в сучасних умовах роботи торгових компаній на ринку, якому притаманніпідвищений рівень ризику та невизначеності, використання сучасних засобів організації збутової діяльності є єдиною та необхідною умовою їх удосконалення, що не лише гарантує короткостроковий комерційний успіх, а й посилить стратегічну спрямованість. Об’єкт дослідження – система управління збутовою діяльностю ТОВ «Торговий дім «Велес опт». Інформаційну базу роботи становлять чинна законодавча базу, наукова та спеціалізована література з теми дослідження, періодичні статті, монографії, роботи конференцій та доповіді, звітні дані ТОВ «Торговий дім «Велес опт»». В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи управління збутовою діядіяльністю торговельного підприємства. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано основні елементи збутової діяльності ТОВ «Торговий дім «Велес опт» та запропоновано ряд заходів щодо підвищення ефективності його збутової діяльності. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 65 pages, 6 tables, 12 figures. The list of used sources includes 66 names. The relevance of the topic of the work is due to the fact that in the modern working conditions of trading companies in the market, which is characterized by an increased level of risk and uncertainty, the use of modern means of organizing sales activities is the only and necessary condition for their improvement, which not only guarantees short-term commercial success, but also strengthens the strategic orientation The object of the research is the sales activity management system of Veles Opt Trading House LLC. The information base of the work consists of the current legislative base, scientific and specialized literature on the topic of research, periodical articles, monographs, conference papers and reports, reporting data of LLC "Trading House "Veles Opt"". In the work, the information is summarized and displayed using tables, graphs, and diagrams. During the performance of the work, the theoretical foundations of management of the sales activity of a trading enterprise were considered. On the basis of theoretical material, the main elements of the sales activity of Veles Opt Trading House LLC were analyzed and a number of measures were proposed to increase the efficiency of its sales activity. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject збутова діяльність uk
dc.subject торговельне підприємство uk
dc.subject товар uk
dc.subject асортимент uk
dc.title Організаційно-економічні засади управління збутовою діяльністю підприємства uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу