Інституційний репозитарій ЗНУ

Тревелог як форма міжкультурної комунікації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перевєрзєва, Аліна Геннадіївна
dc.date.accessioned 2020-03-25T07:21:28Z
dc.date.available 2020-03-25T07:21:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1888
dc.description Переверзєва А. Г. Тревелог як форма міжкультурної комунікації : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Л. В. Чернявська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 79 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Тревелог як форма міжкультурної комунікації» – основний текст – 79 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 76 джерел. Об’єктом дослідження є українські телевізійні проєкти: «Світ навиворіт» телеканал «1+1» (10 сезон, серії 34-35-36 та 37) та «Заробітчани» телеканал «Новий канал» (3 сезон, серії 28-28 та 30). Предметом дослідження є комунікаційна-прикладна роль в контексті сучасних тревелогів на прикладі українських телевізійних програм. Мета дослідження: виявити комунікаційні інструменти розвитку тревелогу в умовах міжкультурної комунікації інформаційного простору на прикладі сучасних українських проєктів. Методи дослідження: У роботі було використано загальнонаукові та спеціальні методи. Загальнонаукові методи аналізу і синтезу, систематизації та узагальнення дали можливість розробити теоретичну інтерпретацію поняття тревелог в соціальних комунікаціях, простежити його класифікації, комунікаційні можливості в мас-медіа. У роботі використано емпіричні методи: опитування та вторинний аналіз соціологічних даних. Веб-опитування: в Google Формах організовано веб-опитування з метою оцінки комунікаційних можливостей тревелогу. Вторинний аналіз соціологічних даних: проаналізовано та повторно інтерпретовано дані, отримані й оброблені іншими дослідниками. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, привяченні розгляду журналістики, сучасних процесів в медіа таких авторів, як Б. Андерсон, Г. Черинь, Д. Борм, М. Варич, М. Ейк, М. Мельник, М. Робінсон, Н. Бертон, О. Балла, та ін. В роботі використовувалися статті та наукові праці, присвячені вивченню тревел-журналістики та тревел-медіатексту авторів: Г. Кубатьян, І. Показаньева, О. Юферева, Т. Редькіна, Ф. Хануш, Е. Фюрзих, Ю. Полежаев, в яких порушено тему розвитку комунікації тревелогу. 6 Наукова новизна одержаних результатів полягає у здійсненні аналізу тревелогу на українському телебаченні. У дослідженні, зокрема простежено дефініцію поняття тревелог та його комунікаційні компоненти, реалізацію функціональних характеристик та приклади сприймання українським глядачем контенту тревел-журналістики. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності телевізійників, продюсерів, сценаристів та операторів. Ця робота може стати у нагоді при створенні власного медійного продукту, для створення унікального тревелогу на телебаченні, а також може бути використана під час вивчення курсів телевізійної журналістики у вищих навчальних закладах. uk
dc.description.abstract EN : Pereverzeva A.G. A Travel Literature as a Form of Intercultural Communication Zaporizhzhia, 2019. 61 pp. Contemporary travel journalism is one of the most sought after formats of the format for both journalists and the audience. After all, this trend absorbs the national identity of people, transforming information from one cultural context to another, forming in the audience a certain image of different cultures. Today, travelogue is repeatedly interpreted by scientists, but among different definitions it can be concluded that travelogue is a complex direction that relies on a specific subject for consideration, description, analysis, namely, information related to travel and tourism, and, as a consequence, an audience that is interested in the subject. Trevelog is a popular genre both for journalists and for the audience, so there is a need to pay attention to the processes of its creation and communication features of this format as a successful sample of media content, which is one of the pressing problems in social communications Goal of the study identify communication tools for the development of travelogue in the context of intercultural communication of information space on the example of contemporary Ukrainian projects. In the work theoretical and practical methods are used. In particular, the author most widely used the provisions of systemic, structural, functional and observation approaches that were carried out in the analysis of the problems posed. We achieved such results: trevelog is a separate direction, the perspective considered in our work becomes the subject of specialization of many journalists, has appeared and strengthened its segment in the media, both paper and electronic. The study of travel journalism leads to a better understanding of contemporary processes in social, political and cultural life, trends in the development of mass media. Thanks to language strategies and means of positively evaluating culturally specific concepts, trevelogus contributes to deepening the intercultural competence of viewers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject тревелог uk
dc.subject хронотоп uk
dc.subject тревел-журналістика uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject медіа-продукт uk
dc.subject телебачення uk
dc.subject статі uk
dc.subject блог uk
dc.subject подорожі uk
dc.subject тревел-медіатекст uk
dc.title Тревелог як форма міжкультурної комунікації uk
dc.title.alternative A Travel Literature as a Form of Intercultural Communication Zaporizhzhia uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу