dc.contributor.author |
Сивак, Вікторія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-25T07:34:06Z |
|
dc.date.available |
2020-03-25T07:34:06Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1892 |
|
dc.description |
Сивак В. А. Соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 108 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: 108 с., 7 таблиць, 6 рисунків, 80джерел, 7додатків.
Об’єкт дослідження: процес формування лідерських якостей старшокласників.
Предмет дослідження: соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування.
Мета дослідження: визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування.
Методи дослідження: аналіз нормативної документації, соціально-педагогічної, психологічної літератури, систематизація та узагальнення, анкетування, опитування, визначення потенціалу учнівського самоврядування як засобу розвитку лідерських якостей.
Теоретичне значення роботи полягає у системному підході до формування лідерських якостей старшокласників.
Практичне значення роботи полягає у перевірці, аналізі та підвищенні рівня лідерських якостей старшокласників. Експеримент проводився в природних умовах освітнього процесу. Метою проведення даної експериментальної роботи полягало в перевірці показників рівнів сформованості лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування закладу загальної середньої освіти.
Галузь використання: заклади освіти. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Qualification work consists of introduction, 2 parts, conclusions, list literature (80 subjects), 7 applications on 20 pages. Qualified volume of work is 108 pages, 90 of which are basic text. There are 7 tables and 6 figures.
The theoretical significance of the work is that it defines the pedagogical conditions that contribute to the formation of leadership qualities of high school students.
Object of study: the process of forming leadership qualities of high school students.
Subject of research: social and pedagogical conditions of formation of leadership qualities of high school students in the activity of student self-government.
Purpose of the study: to determine, theoretically substantiate and experimentally test the socio-pedagogical conditions of formation of leadership qualities of high school students in the activity of student self-government.
The objectives of the study are:
1. To analyze the essence and structure of the key concepts of the research: «leadership qualities», «student self-government».
2. To reveal the content, forms and methods of formation of leadership qualities of high school students.
3. To define and scientifically substantiate the socio-pedagogical conditions of formation of leadership qualities of high school students in the activity of student self-government.
4. Experimentally check the effectiveness of socio-pedagogical conditions for the formation of leadership qualities of old |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
лідер |
uk |
dc.subject |
лідерські якості |
uk |
dc.subject |
учнівське самоврядування |
uk |
dc.subject |
формування |
uk |
dc.subject |
дослідження |
uk |
dc.subject |
соціально-педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
leader |
uk |
dc.subject |
leadership qualities |
uk |
dc.subject |
student self-government |
uk |
dc.subject |
high school students |
uk |
dc.subject |
formation |
uk |
dc.subject |
research |
uk |
dc.subject |
social and pedagogical conditions |
uk |
dc.title |
Соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |