Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сивак, Вікторія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T07:34:06Z | |
dc.date.available | 2020-03-25T07:34:06Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1892 | |
dc.description | Сивак В. А. Соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 108 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 108 с., 7 таблиць, 6 рисунків, 80джерел, 7додатків. Об’єкт дослідження: процес формування лідерських якостей старшокласників. Предмет дослідження: соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування. Мета дослідження: визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування. Методи дослідження: аналіз нормативної документації, соціально-педагогічної, психологічної літератури, систематизація та узагальнення, анкетування, опитування, визначення потенціалу учнівського самоврядування як засобу розвитку лідерських якостей. Теоретичне значення роботи полягає у системному підході до формування лідерських якостей старшокласників. Практичне значення роботи полягає у перевірці, аналізі та підвищенні рівня лідерських якостей старшокласників. Експеримент проводився в природних умовах освітнього процесу. Метою проведення даної експериментальної роботи полягало в перевірці показників рівнів сформованості лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування закладу загальної середньої освіти. Галузь використання: заклади освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : Qualification work consists of introduction, 2 parts, conclusions, list literature (80 subjects), 7 applications on 20 pages. Qualified volume of work is 108 pages, 90 of which are basic text. There are 7 tables and 6 figures. The theoretical significance of the work is that it defines the pedagogical conditions that contribute to the formation of leadership qualities of high school students. Object of study: the process of forming leadership qualities of high school students. Subject of research: social and pedagogical conditions of formation of leadership qualities of high school students in the activity of student self-government. Purpose of the study: to determine, theoretically substantiate and experimentally test the socio-pedagogical conditions of formation of leadership qualities of high school students in the activity of student self-government. The objectives of the study are: 1. To analyze the essence and structure of the key concepts of the research: «leadership qualities», «student self-government». 2. To reveal the content, forms and methods of formation of leadership qualities of high school students. 3. To define and scientifically substantiate the socio-pedagogical conditions of formation of leadership qualities of high school students in the activity of student self-government. 4. Experimentally check the effectiveness of socio-pedagogical conditions for the formation of leadership qualities of old | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | лідер | uk |
dc.subject | лідерські якості | uk |
dc.subject | учнівське самоврядування | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | дослідження | uk |
dc.subject | соціально-педагогічні умови | uk |
dc.subject | leader | uk |
dc.subject | leadership qualities | uk |
dc.subject | student self-government | uk |
dc.subject | high school students | uk |
dc.subject | formation | uk |
dc.subject | research | uk |
dc.subject | social and pedagogical conditions | uk |
dc.title | Соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |