ZNU Institutional Repository

Теорія вокальної педагогіки

Show simple item record

dc.contributor.author Гринь, Лілія Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-03-05T10:47:15Z
dc.date.available 2024-03-05T10:47:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18949
dc.description Гринь Л. О. Теорія вокальної педагогіки : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Сценічне мистецтво» освітньо-професійна програма «Театральне мистецтво». Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 135 с. uk
dc.description.abstract UA : У навчальному посібнику «Теорія вокальної педагогіки» висвітлено зміст тем, запропоновано контрольні запитання для підготовки до екзамену, тестові завдання для самоконтролю, список рекомендованої літератури. Тлумачення базових термінів і понять дисципліни наведено в глосарії. Видання сприятиме засвоєнню, узагальненню й систематизації відомостей щодо теоретичних знань з історії вокальної педагогіки, психології вокальної діяльності, будови голосового апарату вокального голосу майбутнього актора; набуттю навичок виконавської вокальної майстерності, артистизму, музичного смаку; усвідомлення значення психологічних категорій у формуванні вокального голосу актора й використання засобів музичної виразності під час роботи над розкриттям художнього образу вокального твору. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Сценічне мистецтво» освітньо-професійної програми «Театральне мистецтво». uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject навчальний посібник uk
dc.subject театральне мистецтво uk
dc.subject вокальна педагогіка uk
dc.subject бакалавр uk
dc.subject вокальне мистецтво uk
dc.subject вокальний голос uk
dc.subject нейрофізіологічний фактор uk
dc.subject вокальний процес uk
dc.subject вокально-педагогічна школа uk
dc.title Теорія вокальної педагогіки uk
dc.type Книга (монографія) uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics