Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Степанова, Анна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T07:43:39Z | |
dc.date.available | 2020-03-25T07:43:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1895 | |
dc.description | Степанова А. І. Соціально-педагогічна підтримка сімей у складних життєвих обставинах у ЦСССДМ : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник М. О. Гладиш. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 80 с., 73 джерел, 2 таблиці, 8 додатків. Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної підтримки сімей, що опинились у складних життєвих обставинах. Предмет дослідження: зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах (СЖО). Відповідно до мети визначено такі завдання дослідження: - здійснити характеристику сімей, які опинились у СЖО; - проаналізувати соціально-педагогічну роботу з сім’ями у складних життєвих обставинах в Україні за останні роки; - дібрати методики та здійснити діагностику сімей, що опинилися в ЦСССДМ; - охарактеризувати зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей в складних життєвих обставинах в умовах ЦСССДМ. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до проблеми соціально-педагогічної підтримки сімей у складних життєвих обставинах ЦСССДМ, що включає не лише інформування, а й підтримку та допомогу соціальних педагогів. Практичне значення роботи полягає у розробці програми соціально-педагогічної підтримки сімей у складних життєвих обставинах у ЦСССДМ. Галузь використання: центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, загальноосвітні школи, центри соціальної реабілітації, дитячі будинки сімейно- го типу, служба у справах неповнолітніх. | uk |
dc.description.abstract | EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (81 sources), and 2 addenda. The qualifying work volume is 124 pages long, 80 of them – main text. There are 3 tables and 4 illustrations. The qualifying work gives theoretical review and describes the experimental research of the socio-pedagogical support for families in difficult life circumstances. The research object: the process of social and pedagogical support for families in difficult life circumstances. The research subject: the content, forms and methods of social and pedagogical support for families themselves in difficult life circumstances. The research purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the content, forms and methods of social and pedagogical support for families who find themselves in difficult circumstances. The research tasks are: 1) to describe families who are in difficult life circumstances; 2) to analyze social and pedagogical work with families in difficult life circumstances; 3) to select the methods and diagnostics of the families who have appeared in CSSFCY. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціально-педагогічна підтримка | uk |
dc.subject | сім’я ускладних життєвих обставинах | uk |
dc.subject | соціальний педагог | uk |
dc.subject | центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді | uk |
dc.subject | social and pedagogical support | uk |
dc.subject | family in difficult circumstances | uk |
dc.subject | social pedagogue | uk |
dc.subject | center of social services for family, children and youth (CSSFCY) | uk |
dc.title | Соціально-педагогічна підтримка сімей у складних життєвих обставинах у ЦСССДМ | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |