Інституційний репозитарій ЗНУ

Тренди візуальної комунікації в українських глянсових журнальних виданнях

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваль, Анастасія Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-03-25T07:47:18Z
dc.date.available 2020-03-25T07:47:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1896
dc.description Коваль А. С. Тренди візуальної комунікації в українських глянсових журнальних виданнях : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. Г. Сіріньок-Долгарьова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 113 с. uk
dc.description.abstract UA : Тема роботи – «Тренди візуальної комунікації в українських глянсових журнальних виданнях». Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Основний обсяг роботи – 88 сторінок, список використаних джерел включає 85 найменувань, викладених на 7 сторінках. Об’єктом дослідження магістерської роботи є друковані та електронні (сайт та сторінка у Instagram) версії українських глянсових журнальних видань «Elle», «Cosmopolitan», «Pink», що були опубліковані у березні-серпні 2019 року. Предметом дослідження є складові візуальної комунікації друкованих та електронних глянсових журнальних видань: фотографії, графічні зображення, анімовані зображення та відео. Мета роботи полягає у дослідженні трендів візуальної комунікації в українських глянсових журнальних виданнях. Реалізація мети передбачає виконання наступних завдань: 1. Обґрунтувати теоретичні засади візуальної комунікації українського глянцю для жінок. 2. Окреслити сукупність засобів візуалізації у друкованих та електронних глянсових журнальних видань. 3. Визначити роль візуальних образів у комунікації глянсових видань. 4. Встановити тенденції поширення візуальних образів в українських глянсових журнальних виданнях. Методологічну та теоретичну основу становлять праці науковців Р. Анкера, Т. Ван Ліувена, Б. Кох, А. Кромської, П. Лестера, К. Мельхіондо, Д. Мошера, М. Опалєва, Т. Прокопович, М Сайто, А. Світич, Р. Толстякова, О. Хамули, Н. Хочмана, В. Шевченко, М. Щербини та інших. Методи дослідження. У роботі застосовувалися методи синтезу, дедукції, індукції та контент-аналізу. Новизна роботи полягає у тому, що: – вперше здійснено порівняльний аналіз трендів використання візуальних образів у друкованих і електронних версіях українських глянсових журнальних видань; – конкретизовано роль візуальних образів у глянсових журнальних виданнях; – набуло подальшого розвитку дослідження візуальної комунікації в електронних та друкованих медіа. Практичне значення результатів. Висновки дослідження можуть бути використані у діяльності редакцій друкованих та електронних глянсових журнальних видань, а також під час підготовки фахівців із візуальної комунікації. Теоретичне значення результатів полягає у тому, матеріали дослідження можуть бути використані для подальших наукових робіт на тему використання візуальних образів у сучасних друкованих і електронних ЗМІ. uk
dc.description.abstract EN : Koval A.S. Trends in Visual Communication in Ukrainian Glossy Magazine Editions. Zaporizhzhia, 2019. 112 p. The diploma paper discusses the trends in electronic and print Ukrainian glossy magazine editions. Actuality of the qualification paper is caused by the dynamic transformations of visual images, as well as the components of visual communication in print and electronic editions. Visual images play important role in glossy magazines since they are the primary means of communication with audience. The goal of the work is to explore trends in visual Communication in Ukrainian Glossy Magazine Editions. The realization of the goal involves assuming the following tasks: 1. To justify theoretical background of visual communication in Ukrainian glossy magazines for women. 2. To outline a set of visualization tools in print and electronic glossy magazines. 3. To define the role of visual images in the communication of glossy magazine editions. 4. To identify trends in sharing visual images in electronic and print glossy magazines in Ukraine. Methods of research are content analysis, deduction and induction. In the result of the research paper there were analyzed visual messages in Ukrainian glossy magazine editions «Elle», «Cosmopolitan», «Pink». The research proved that the dominant visual image in electronic and print glossy magazine editions is “Beauty”, represented by subcategory “Human”. There was observed pattern in the frequency of use of visual images in glossy editions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject візуальна комунікація uk
dc.subject глянсові журнальні видання uk
dc.subject електронні видання uk
dc.subject візуальні образи uk
dc.subject друковані глянсові журнальні видання uk
dc.title Тренди візуальної комунікації в українських глянсових журнальних виданнях uk
dc.title.alternative Trends in Visual Communication in Ukrainian Glossy Magazine Editions uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу