ZNU Institutional Repository

Проектні технології як засіб формування екологічної компетентності в навчанні хімії

Show simple item record

dc.contributor.author Шевченко, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-03-25T08:04:53Z
dc.date.available 2020-03-25T08:04:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1897
dc.description Шевченко О. В. Проектні технології як засіб формування екологічної компетентності в навчанні хімії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота виконана на 76 сторінках друкованого тексту, містить 8 таблиць та 8 рисунків. Список літератури включає 75 джерел, серед них 18 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є освітній процес засвоєння хімічних знань. Предметом дослідження є навчальні можливості проектної технології в формуванні екологічної компетентності здобувачів освіти старшої профільної та вищої школи в процесі навчання хімії Методи дослідження: теоретичні – порівняльний аналіз джерел наукової та методичної літератури, інтерпретація, формулювання висновків; емперичні: педагогічний експеримент, тестування, анкетування, аналіз успішності здобувачів освіти. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та експериментальне підтвердження ефективності впливу проектної технології навчання на формування екологічної компетентності в навчанні хімії. uk
dc.description.abstract EN : The work is made on 76 pages of printed text, contains 8 tables and 8 figures. The list of references includes 75 sources, including 18 in a foreign language. The object of the study is the educational process of assimilation of chemical knowledge. The subject of the study is the educational capabilities of the project technology in the formation of environmental competency of applicants for higher profile and higher education in the process of learning chemistry. Research methods: theoretical - comparative analysis of sources of scientific and methodological literature, interpretation, formulation of conclusions; empirical: pedagogical experiment, testing, questionnaire, analysis of success of educational applicants. The purpose of the work is theoretical substantiation and experimental confirmation of the effectiveness of the influence of the project technology of training on the formation of ecological competence in chemistry teaching. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject методика навчання хімії uk
dc.subject проектні технології uk
dc.subject екологічна компетентність здобувачів освіти uk
dc.subject chemistry teaching methods uk
dc.subject project technologies uk
dc.subject environmental competence of education providers uk
dc.title Проектні технології як засіб формування екологічної компетентності в навчанні хімії uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics