Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування цифрової компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі бакалаврської підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прокоф’єв, Олександр Юрійович
dc.date.accessioned 2024-03-14T05:49:12Z
dc.date.available 2024-03-14T05:49:12Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19003
dc.description Прокоф’єв О. Ю. Формування цифрової компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі бакалаврської підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 63 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 5 рисунків, 3 додатку. Перелік посилань включає 68 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати модель та педагогічні умови формування цифрової компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі бакалаврської підготовки та експериментально перевірити їх ефективність. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: організаційно-педагогічні умови формування цифрової компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі бакалаврської підготовки. У роботі розглянуто поняття «цифрова компетентність фахівця»; проаналізовано особливості вітчизняного та зарубіжного досвіду; визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування цифрової компетентності майбутніх соціальних педагогів; розроблено модель формування цифрової компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі бакалаврської підготовки, змістовим ядром якої є відповідні педагогічні умови; експериментально перевірено ефективність запропонованих організаційно-педагогічних умов та відповідної моделі формування цифрової компетентності майбутніх соціальних педагогів. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробці методичних рекомендацій із застосування цифрових ресурсів у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів, які можуть використати викладачі університетів у своїй професійній діяльності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 63 pages of printed text, contains 4 tables, 5 figures, 3 appendices. The list of references includes 68 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the model and pedagogical conditions for the formation of digital competence of future social pedagogues in the process of bachelor's training and experimentally verify their effectiveness. Object of research: the process of professional training of future social pedagogues in institutions of higher education. The subject of the study: organizational and pedagogical conditions for the formation of digital competence of future social pedagogues in the process of bachelor's training. The work considers the concept of "digital competence of a specialist"; the peculiarities of domestic and foreign experience are analyzed; the pedagogical conditions for the formation of digital competence of future social pedagogues are defined and substantiated; a model of the formation of digital competence of future social pedagogues in the process of bachelor's training was developed, the content core of which is appropriate pedagogical conditions; the effectiveness of the proposed organizational and pedagogical conditions and the corresponding model of formation of digital competence of future social pedagogues was experimentally verified. The practical significance of the research results lies in the development of methodological recommendations for the use of digital resources in the process of professional training of future social pedagogues, which can be used by university teachers in their professional activities. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject цифрова компетентність uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject умови uk
dc.subject competence uk
dc.subject digital competence uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject motivation uk
dc.subject training uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject conditions uk
dc.title Формування цифрової компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі бакалаврської підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу