dc.contributor.author |
Григорьєва, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-14T06:14:45Z |
|
dc.date.available |
2024-03-14T06:14:45Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19009 |
|
dc.description |
Григорьєва Т. І. Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами проєктної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 50 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: 50 с., 2 таблиці, 6 рисунків, 41 джерело.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та надати рекомендації щодо використання засобів проєктної діяльності в процесі розвитку пізнавального інтересу у дітей старшого дошкільного віку.
Об’єкт дослідження – процес розвитку пізнавального інтересу у дітей старшого дошкільного віку.
Предмет дослідження – засоби проєктної діяльності, спрямовані на розвиток пізнавального інтересу дітей старшого дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної освіти; теоретично обґрунтовано модель реалізації педагогічних умов формування розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку і методику організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Qualification work: 50 pp., 2 tables, 6 figures, 41 sources.
The purpose of the study is to theoretically substantiate and provide recommendations regarding the use of means of project activity in the process of developing cognitive interest in older preschool children.
The object of the study is the process of developing cognitive interest in children of older preschool age.
The subject of the study is the means of project activities aimed at developing the cognitive interest of children of older preschool age. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; to find out the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of modern preschool education; the model of implementation of the pedagogical conditions for the formation of the development of the cognitive activity of older preschool children and the method of organizing the educational process in the preschool education institution are theoretically substantiated. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
дошкільна освіта |
uk |
dc.subject |
пізнавальна активність |
uk |
dc.subject |
старший дошкільний вік |
uk |
dc.subject |
проєктна діяльність |
uk |
dc.subject |
preschool education |
uk |
dc.subject |
cognitive activity |
uk |
dc.subject |
senior preschool age |
uk |
dc.subject |
project activity |
uk |
dc.title |
Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами проєктної діяльності |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |