Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток соціальних компетентностей дітей старшого дошкільного віку засобами альтернативної комунікації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвієнко, Аліна Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-03-14T06:17:43Z
dc.date.available 2024-03-14T06:17:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19010
dc.description Матвієнко А. О. Розвиток соціальних компетентностей дітей старшого дошкільного віку засобами альтернативної комунікації : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 84 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 84 с., 16 таблиць, 6 рисунків, 56 джерел, 5 додатків. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови розвитку соціальних компетентностей дітей старшого дошкільного віку засобами альтернативної комунікації. Об’єкт дослідження: розвиток соціальних компетентностей дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови формування соціальних компетентностей дітей старшого дошкільного віку засобами альтернативної комунікації. У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено проблеми розвитку соціальних компетентностей дітей старшого дошкільного віку засобами альтернативної комунікації. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 84 pages, 16 tables, 6 figures, 56 sources, 5 appendices. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical conditions for the development of social competences of older preschool children by means of alternative communication. The object of the study: the development of social competences of older preschool children. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of social competences of children of older preschool age by means of alternative communication. In the qualification work, the problems of the development of social competences of older preschool children by means of alternative communication are theoretically substantiated and empirically investigated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальні компетентності uk
dc.subject старший дошкільний вік uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject social competence uk
dc.subject preschooler uk
dc.subject preschool education uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Розвиток соціальних компетентностей дітей старшого дошкільного віку засобами альтернативної комунікації uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу