Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови формування емоційно-ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербаха, Інна Віталіївна
dc.date.accessioned 2024-03-14T06:30:26Z
dc.date.available 2024-03-14T06:30:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19014
dc.description Щербаха І. В. Педагогічні умови формування емоційно-ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 62 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 62 сторінок, 47 джерел. Мета дослідження – теоретичний аналіз сутності та особливості педагогічних умов формування емоційно-ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи. Об’єкт дослідження – процес формування та виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи. Предмет дослідження – педагогічні умови формування емоційно-ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи. Методи дослідження: аналіз наукової та навчально-методичної літератури; узагальнення, спостереження, усне опитування, бесіда, педагогічний експеримент, статистичні методи. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні засади формування педагогічних умов з розвитку емоційно-ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи; розкрито сучасні аспекти розуміння проблеми формування емоційно-ціннісного ставлення до природи молодших школярів; схарактеризовано особливості формування та розвитку екологічного виховання та екологічної культури молодших школярів; визначено педагогічне забезпечення процесу формування розвитку екологічної компетентності молодших школярів; проаналізовано особливості педагогічних умов на співвідношення до НУШ; розглянуто перспективи використання педагогічних умов на практиці. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 62 pages, 47 sources. The purpose of the research is a theoretical analysis of the essence and peculiarities of the pedagogical conditions for the formation of an emotional and valuable attitude to nature among elementary school students. The object of the research is the process of formation and education of emotional and valuable attitude towards nature in primary school students. The subject of the study is the pedagogical conditions for the formation of an emotional and valuable attitude towards nature among primary school students. Research methods: analysis of scientific and educational and methodological literature; generalization, observation, oral survey, conversation, pedagogical experiment, statistical methods. In the qualification work, the theoretical foundations of the formation of pedagogical conditions for the development of emotional and valuable attitudes towards nature among primary school students are highlighted; modern aspects of understanding the problem of forming an emotional and value attitude towards nature of younger schoolchildren are revealed; the peculiarities of the formation and development of ecological education and ecological culture of younger schoolchildren are characterized; Pedagogical support for the process of forming the development of ecological competence of younger schoolchildren is defined; the peculiarities of pedagogical conditions in relation to NUS were analyzed; the prospects of using pedagogical conditions in practice are considered. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject початкова школа uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject екологічна культура uk
dc.subject екологічне виховання uk
dc.title Педагогічні умови формування емоційно-ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу