Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коцило, Людмила Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T08:31:47Z | |
dc.date.available | 2020-03-25T08:31:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1902 | |
dc.description | Коцило Л. І. Формування соціального досвіду безконфліктної поведінки у підлітків закладу загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 93 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 93 с., 6 таблиць, 4 рисунка, 65 джерел, 4 додатків. Об’єкт дослідження: безконфліктна поведінка в підлітків у закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження: соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки у підлітків закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження: визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки у підлітків закладу загальної середньої освіти. Методи дослідження: теоретичні – аналіз і синтез, систематизація, порівняння, узагальнення для з’ясування змісту базових понять дослідження, соціально-педагогічної сутності безконфліктної поведінки; емпіричні – анкетування, бесіди, соціально-педагогічний експеримент; спостереження, порівняння експериментальних даних для перевірки рівня поведінки у підлітків. Теоретичне значення роботи полягає у системному підході до формування безконфліктної поведінки у підлітків. Практичне значення роботи полягає у перевірці, аналізі та підвищенні рівня безконфліктної поведінки у підлітків. Метою проведення даної експериментальної роботи було перевірити показники рівнів сформованості соціального досвіду безконфліктної поведінки в підлітків. Галузь використання: заклади освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The qualification work consists of an introduction, 2 parts, conclusions, a list of literature (65 subjects), 4 appendices on 8 pages. The volume of qualified work is 93 pages, 84 of which is the main text. There are tables and 4 drawings. The theoretical significance of the work is a systematic approach to the formation of conflict-free behavior in adolescents. The object of study is conflict-free behavior in adolescents in general secondary education institutions. The subject of the study is the socially pedagogical conditions of forming the social experience of non-conflict behavior in adolescents of the general secondary. The purpose of the study is to determine, theoretically substantiate and experimentally test the socially pedagogical conditions of the formation of social experience of conflict-free behavior in adolescents of general secondary education. The objectives of the study are: 1. Analyze the key concepts of the study «conflict», «conflict behavior», «conflict-free behavior». 2. Consider the typology of conflicts and ways to resolve them. 3. To determine the peculiarities of manifestation of confoict behaviors in adolescence. 4. To substantiate theoretically and experimentally to test the effectiveness of social pedagogicalconditions of forming social experience of conflict-free behavior in adolescents of secondary education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | конфлікт | uk |
dc.subject | безконфліктна поведінка | uk |
dc.subject | підлітки | uk |
dc.subject | соціально-педагогічні умови | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | соціальний досвід | uk |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk |
dc.subject | conflict | uk |
dc.subject | conflict-free behavior | uk |
dc.subject | adolescents | uk |
dc.subject | social and pedagogical conditions | uk |
dc.subject | formation | uk |
dc.subject | social experience | uk |
dc.subject | institution of general self-education | uk |
dc.title | Формування соціального досвіду безконфліктної поведінки у підлітків закладу загальної середньої освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |