ZNU Institutional Repository

Соціально-педагогічні умови формування життєвої компетентності у молодших школярів

Show simple item record

dc.contributor.author Борзило, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-03-25T09:47:05Z
dc.date.available 2020-03-25T09:47:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1908
dc.description Борзило К. С. Соціально-педагогічні умови формування життєвої кмпетентность у молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Н. В. Заверико. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 97 с., 1 таблиця, 15 рисунків, 88 джерел, 11 додатків. Об’єкт дослідження: процес формування життєвої компетентності у молодших школярів. Предмет дослідження: зміст життєвої компетентності учнів молодших класів та соціально-педагогічні умови її формування. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити соціально-педагогічні умови формування життєвої компетентності у молодших школярів. Методи дослідження: теоретичні – метод аналізу наукових джерел з проблеми дослідження; моделювання, аналіз і синтез результатів дослідження з формування життєвої компетентності особистості; порівняння, систематизація, узагальнення здобутків – виявлення існуючих підходів до трактування суті життєвої компетентності особистості; індукція, системно-структурний метод; емпіричні – педагогічне спостереження, бесіда, тестування, анкетування. Теоретичне значення роботи полягає у тому, що виявлено значимість соціально-педагогічних умов формування життєвої компетентності молодших школярів, зроблено висновки, основа яких може бути використана в ході подальшого вивчення даної проблематики, а також для поліпшення соціально-педагогічних, психолого-педагогічних умов формування життєвої компетентності. Практичне значення роботи полягає у поліпшенні соціально-педагогічних, психолого-педагогічних, управлінських умов організації освітнього процесу навчального закладу, застосуванні розробленої програми соціальними педагогами, шкільними психологами та соціальними працівниками у роботі, для сприяння підвищення ефективності формування життєвої компетентності молодших школярів. Галузь використання: загальноосвітні школи, навчально-виховні та лікувально-виховні заклади. uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (88 items, 2 of foreign origin), 11 addendums on 29 pages. The qualifying work volume is 133 pages long, 98 of them – body text. There are 1 table and 15 illustration. The qualifying work gives theoretical survey and describes the experimental research of socio-pedagogical conditions of formation of life competence, describes the program of formation of life competence of children of primary school age. The research object: the process of formation of life competence of children of primary school age. The research subject: the content of life competence of children of primary school age and the socio-pedagogical conditions of formation. The research purpose: theoretical substantiate and experimentally test the socio-pedagogical conditions of formation life competence of children of primary school age. The research tasks are: 1) review the literature and source base on the topic of research;; 2) reveal the meaning of the basic concepts of the study; 3) determine the features, criteria, levels and key indicators of life competence; 4) identify the features, major problems and achievements of the current state of competence formation of children of primary school age; 5) to practically investigate the state of formation of life competence of students of the first or second class. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject життєва компетентність uk
dc.subject життєва компетентність молодших школярів uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject компетенція uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject соціально-педагогічні умови формування життєвої компетентності uk
dc.subject life competence uk
dc.subject life competency of children of primary school age uk
dc.subject primary school age uk
dc.subject competence uk
dc.subject socio-pedagogical conditions uk
dc.title Соціально-педагогічні умови формування життєвої компетентності у молодших школярів uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics