Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Борзило, Катерина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T09:47:05Z | |
dc.date.available | 2020-03-25T09:47:05Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1908 | |
dc.description | Борзило К. С. Соціально-педагогічні умови формування життєвої кмпетентность у молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Н. В. Заверико. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 97 с., 1 таблиця, 15 рисунків, 88 джерел, 11 додатків. Об’єкт дослідження: процес формування життєвої компетентності у молодших школярів. Предмет дослідження: зміст життєвої компетентності учнів молодших класів та соціально-педагогічні умови її формування. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити соціально-педагогічні умови формування життєвої компетентності у молодших школярів. Методи дослідження: теоретичні – метод аналізу наукових джерел з проблеми дослідження; моделювання, аналіз і синтез результатів дослідження з формування життєвої компетентності особистості; порівняння, систематизація, узагальнення здобутків – виявлення існуючих підходів до трактування суті життєвої компетентності особистості; індукція, системно-структурний метод; емпіричні – педагогічне спостереження, бесіда, тестування, анкетування. Теоретичне значення роботи полягає у тому, що виявлено значимість соціально-педагогічних умов формування життєвої компетентності молодших школярів, зроблено висновки, основа яких може бути використана в ході подальшого вивчення даної проблематики, а також для поліпшення соціально-педагогічних, психолого-педагогічних умов формування життєвої компетентності. Практичне значення роботи полягає у поліпшенні соціально-педагогічних, психолого-педагогічних, управлінських умов організації освітнього процесу навчального закладу, застосуванні розробленої програми соціальними педагогами, шкільними психологами та соціальними працівниками у роботі, для сприяння підвищення ефективності формування життєвої компетентності молодших школярів. Галузь використання: загальноосвітні школи, навчально-виховні та лікувально-виховні заклади. | uk |
dc.description.abstract | EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (88 items, 2 of foreign origin), 11 addendums on 29 pages. The qualifying work volume is 133 pages long, 98 of them – body text. There are 1 table and 15 illustration. The qualifying work gives theoretical survey and describes the experimental research of socio-pedagogical conditions of formation of life competence, describes the program of formation of life competence of children of primary school age. The research object: the process of formation of life competence of children of primary school age. The research subject: the content of life competence of children of primary school age and the socio-pedagogical conditions of formation. The research purpose: theoretical substantiate and experimentally test the socio-pedagogical conditions of formation life competence of children of primary school age. The research tasks are: 1) review the literature and source base on the topic of research;; 2) reveal the meaning of the basic concepts of the study; 3) determine the features, criteria, levels and key indicators of life competence; 4) identify the features, major problems and achievements of the current state of competence formation of children of primary school age; 5) to practically investigate the state of formation of life competence of students of the first or second class. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | життєва компетентність | uk |
dc.subject | життєва компетентність молодших школярів | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | соціально-педагогічні умови формування життєвої компетентності | uk |
dc.subject | life competence | uk |
dc.subject | life competency of children of primary school age | uk |
dc.subject | primary school age | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | socio-pedagogical conditions | uk |
dc.title | Соціально-педагогічні умови формування життєвої компетентності у молодших школярів | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |