dc.contributor.author |
Шилова, Юлія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-01T11:12:50Z |
|
dc.date.available |
2024-04-01T11:12:50Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19111 |
|
dc.description |
Шилова Ю. Д. Математичні методи та моделі управління інтернет-маркетингом KlionGroup : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 «Економіка» / наук. керівник Є. К. Мержинський. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 76 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : В роботі вирішено актуальну проблему підвищення ефективності управління інтернет-маркетингом для обґрунтування стратегії розвитку компанії. На прикладі компанії KlionGroup було удосконалено
методологічний підхід до формування рекламних преференцій споживачів на базі OCEAN-параметрів, що надають змогу демонструвати кожному клієнту індивідуальний тип реклами. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work solves the current issue of enhancing the effectiveness of internet
marketing management for substantiating a company's development strategy.
Using the example of KlionGroup company, a methodological approach to shaping
consumer advertising preferences based on OCEAN parameters was refined,
allowing for the customization of advertising types for each client. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
uk |
dc.subject |
data science |
uk |
dc.subject |
моделювання |
uk |
dc.subject |
OCEAN модель |
uk |
dc.title |
Математичні методи та моделі управління інтернет- маркетингом KlionGroup |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |