Інституційний репозитарій ЗНУ

Математичні методи та моделі управління інтернет- маркетингом KlionGroup

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шилова, Юлія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2024-04-01T11:12:50Z
dc.date.available 2024-04-01T11:12:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19111
dc.description Шилова Ю. Д. Математичні методи та моделі управління інтернет-маркетингом KlionGroup : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 «Економіка» / наук. керівник Є. К. Мержинський. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : В роботі вирішено актуальну проблему підвищення ефективності управління інтернет-маркетингом для обґрунтування стратегії розвитку компанії. На прикладі компанії KlionGroup було удосконалено методологічний підхід до формування рекламних преференцій споживачів на базі OCEAN-параметрів, що надають змогу демонструвати кожному клієнту індивідуальний тип реклами. uk
dc.description.abstract EN : The work solves the current issue of enhancing the effectiveness of internet marketing management for substantiating a company's development strategy. Using the example of KlionGroup company, a methodological approach to shaping consumer advertising preferences based on OCEAN parameters was refined, allowing for the customization of advertising types for each client. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтернет-маркетинг uk
dc.subject data science uk
dc.subject моделювання uk
dc.subject OCEAN модель uk
dc.title Математичні методи та моделі управління інтернет- маркетингом KlionGroup uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу