Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток рухових здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами ігроритміки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волик, Анастасія Геннадіївна
dc.date.accessioned 2020-03-25T10:40:34Z
dc.date.available 2020-03-25T10:40:34Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1919
dc.description Волик А. Г. Розвиток рухових здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами ігроритміки : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Г. А. Омельяненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 85 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 85 сторінок, 26 таблиць, 6 рисунків, 51 літературне посилання. Об’єкт дослідження – заняття з ігроритмики (танцювально-ігрової гімнастики). Метою дослідження було: довести вплив занять з ігроритміки (танцювально-ігрової гімнастики) на фізичний розвиток та розвиток фізичних здібностей дітей старшого дошкільного віку. Методи дослідження – аналіз та узагальнення науково-методичних джерел за темою дослідження; педагогічні спостереження; педагогічний експеримент; визначення показників фізичного розвитку; тестування рухових здібностей дітей дошкільного віку; методи математичної статистики. У показниках фізичного розвитку спостерігається позитивна динаміка, однак достовірних відмінностей у показниках не зафіксовано. З’ясовано, що за всіма показниками фізичної підготовленності хлопчиків старшого дошкільного віку експериментальної групи спостерігались достовірні відмінності на відміну від хлопчиків контрольної групи, де не спостерігалось істотного приросту за жодним з показників. Визначено, що серед показників дівчаток старшого дошкільного віку експериментальної групи недостовірні відмінності виявлено лише у показнику «Біг 10 м, с» (t=0.85), інші показники мали істотні відмінності. У дівчаток контрольної групи також спостерігались істотні відмінності за двома показниками: «Стрибок у довжину з місця, см» (t=3,94) і «Нахил тулуба вперед, см» (t=2,24). uk
dc.description.abstract EN : Thesis – 85 pages, 26 tables, 6 figures, 51 literary references. The object of the study – lessons in play (dance and gymnastics). The aim of the study was to prove the impact of playing gymnastics (dance and gymnastics) on the physical development and development of physical abilities of older preschool children. Research methods – analysis and generalization of scientific and methodological sources on the topic of research; pedagogical observations; pedagogical experiment; definition of indicators of physical development; testing of motor abilities of children of preschool age; methods of mathematical statistics. There is a positive trend in the indicators of physical development, however, there are no significant differences in indicators. It was found that for all indicators of physical fitness of the boys of the older preschool age of the experimental group, there were significant differences, unlike the boys of the control group, where no significant increase was observed in any of the indicators. It was determined that among the indicators of girls of the older preschool age of the experimental group, insignificant differences were found only in the indicator "Running 10 m, s" (t = 0.85), other indicators had significant differences. The girls of the control group also showed significant differences in two indicators: "Long jump from place, cm" (t = 3,94) and "Tilt of the torso forward, cm" (t = 2,24). uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ігроритмика uk
dc.subject рухові здібності uk
dc.subject фізична підготовленість uk
dc.subject дошкільний начальний заклад uk
dc.subject старший дошкільний вік uk
dc.title Розвиток рухових здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами ігроритміки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу