ZNU Institutional Repository

Рівень фізичної підготовленості та фізичної роботоздатності учнів молодшого шкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Орел, Альбіна Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-03-25T11:46:58Z
dc.date.available 2020-03-25T11:46:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1923
dc.description Орел А. В. Рівень фізичної підготовленості та фізичної роботоздатності учнів молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Г. А. Омельяненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 55 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота: 55 сторінок, 10 таблиць, 6 рисунків, 52 літературних джерела. Мета роботи – провести оцінку і встановити взаємозв’язок між показниками фізичної роботоздатності і рухової підготовленості дітей 1-4 класів в динаміці навчального року. Суб’єкт дослідження – діти молодшого шкільного віку 1-4 класів. Об’єкт дослідження – показники рухової підготовленості та фізичної роботоздатності дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження – аналіз літературних джерел за темою дослідження; методи оцінки рівня рухової підготовленості та фізичної роботоздатності; методи математичної статистики. Вивчення стану здоров’я дітей і підлітків у взаємозв’язку з фізичним вихованням є надзвичайно важливими для обґрунтування профілактичних заходів і зміцнення здоров’я підростаючого покоління. Не дивлячись на те, що вивчення стану здоров’я дітей в Україні ведеться вже багато років, проблема залишається ще недостатньо розкритою. Аналіз отриманих даних дозволив констатувати той факт, що створення оптимальних умов організації рухової активності дітей молодшого шкільного віку сприяє вираженому поліпшенню їх рівня фізичної підготовленості, що свідчить про достатньо високу ефективність використання всіх форм фізичного виховання в режимі дня школярів та значно впливає на стан фізичної роботоздатності, яка є необхідною передумовою покращення розумової роботоздатності та зменшення втомлюваності учнів. uk
dc.description.abstract EN : Thesis: 55 pages, 10 tables, 6 drawings, 52 literary sources. The purpose of the work is to evaluate and establish the relationship between physical performance and physical fitness of children 1-4 classes in the dynamics of the school year. Subject of the study – children of primary school age 1-4 grades. Object of the study – indicators of physical fitness and physical performance of young school children. Research Methods – analysis of literary sources on the topic of research; methods of assessing the level of physical fitness and physical performance; methods of mathematical statistics. Studying the health of children and adolescents in relation to physical education is crucial to justifying preventative measures and promoting the health of the younger generation. Despite the fact that the health of children in Ukraine has been studied for many years, the problem remains unresolved. The analysis of the obtained data showed that the creation of optimal conditions for organizing motor activity of young school children promotes a marked improvement in their level of physical fitness, which indicates a sufficiently high efficiency of using all forms of physical education in the mode of schoolchildren and significantly affects the state of physical performance, which is a necessary prerequisite for improving mental performance and reducing student fatigue. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рухова підготовленість uk
dc.subject фізична роботоздатність uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject навчальний рік uk
dc.title Рівень фізичної підготовленості та фізичної роботоздатності учнів молодшого шкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics