dc.contributor.author |
Перепьолка, Анжеліка Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-29T07:05:46Z |
|
dc.date.available |
2024-05-29T07:05:46Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19247 |
|
dc.description |
Перепьолка А. І. Формування комунікативних навичок у дітей з багатодітних сімей : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. Г. Лещенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 81 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Об’єкт дослідження: процес формування комунікативних навичок у
дітей, які виростають в багатодітних сім’ях.
Предмет дослідження: зміст, форми та методи формування
комунікативних навичок у дітей, які виростають в багатодітних сім’ях.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати програму формування
комунікативних навичок у дітей багатодітних сімей.
Досягнення мети дослідження передбачає розв’язання таких завдань:
1) розкрити сутність та зміст комунікативних навичок у дітей;
2) проаналізувати закордонний досвід формування комунікативних
навичок у дітей з багатодітних сімей;
3) охарактеризувати особливості функціонування багатодітних сімей;
4) теоретично обґрунтувати програму формування комунікативних
навичок у дітей багатодітних сімей.
Методи дослідження: теоретичні – аналіз, систематизація, узагальнення,
класифікація; емпіричні – психодіагностичні методики, психокорекційна
програма; методи обробки та інтерпретації даних – математичні методи
статистичної обробки даних дослідження.
Теоретична значущість роботи полягає в розширенні наукових знань
про вплив багатодітності на формування комунікативних навичок.
Практична значущість полягає у створені програми формування
комунікативних навичок у дітей з багатодітних сімей.
Галузь використання: загальноосвітні школи, центр соціальних служб,
навчально-виховні заклади, центри освіти та розвитку. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The qualification paper provides a theoretical overview and describes the
method of forming communication skills in children from large families.
Object of research: the process of formation of communication skills in
children who grow up in large families.
The subject of the study: content, forms and methods of formation of
communication skills in children who grow up in large families.
The purpose of the study: to theoretically substantiate the program of formation
of communication skills in children of large families.
Achieving the research goal involves solving the following tasks:
1) reveal the essence and content of children’s communication skills;
2) to analyze the foreign experience of forming communication skills in
children from large families;
3) to describe the peculiarities of the functioning of large families;
4) to theoretically substantiate the program of formation of communication
skills in children of large families.
Research methods: theoretical – analysis, systematization, generalization,
classification; empirical – psychodiagnostic methods, psychocorrective program;
methods of data processing and interpretation: mathematical methods of statistical
processing of research data.
Theoretical significance: consists in the expansion of scientific knowledge
about the influence of multiple children on the formation of communication skills and
the development of theoretical foundations for further research in this field.
Practical significance: consists in the development of recommendations for
teachers to promote the development of communication skills in children from large
families.
Scope of use: secondary schools, centers of social services, educational
institutions, centers of education and development.
Part 1 “Theoretical aspects of the study of the problem of the formation of
communication skills in children from large families” reveals the essence and content
of communication skills in children, foreign experience in the formation of
communication skills in children from large families, the peculiarities of the
functioning of large families.
Part 2 “Empirical study of communication skills in children from large
families” contains the training program and research methodology. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
сім’я |
uk |
dc.subject |
комунікація |
uk |
dc.subject |
комунікативні навички |
uk |
dc.subject |
багатодітна родина |
uk |
dc.subject |
формування комунікативних навичок |
uk |
dc.subject |
family |
uk |
dc.subject |
communication |
uk |
dc.subject |
communication skills |
uk |
dc.subject |
large family |
uk |
dc.subject |
formation of communication skills |
uk |
dc.title |
Формування комунікативних навичок у дітей з багатодітних сімей |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |