Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування комунікативних навичок у дітей з багатодітних сімей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перепьолка, Анжеліка Василівна
dc.date.accessioned 2024-05-29T07:05:46Z
dc.date.available 2024-05-29T07:05:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19247
dc.description Перепьолка А. І. Формування комунікативних навичок у дітей з багатодітних сімей : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. Г. Лещенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 81 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: процес формування комунікативних навичок у дітей, які виростають в багатодітних сім’ях. Предмет дослідження: зміст, форми та методи формування комунікативних навичок у дітей, які виростають в багатодітних сім’ях. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати програму формування комунікативних навичок у дітей багатодітних сімей. Досягнення мети дослідження передбачає розв’язання таких завдань: 1) розкрити сутність та зміст комунікативних навичок у дітей; 2) проаналізувати закордонний досвід формування комунікативних навичок у дітей з багатодітних сімей; 3) охарактеризувати особливості функціонування багатодітних сімей; 4) теоретично обґрунтувати програму формування комунікативних навичок у дітей багатодітних сімей. Методи дослідження: теоретичні – аналіз, систематизація, узагальнення, класифікація; емпіричні – психодіагностичні методики, психокорекційна програма; методи обробки та інтерпретації даних – математичні методи статистичної обробки даних дослідження. Теоретична значущість роботи полягає в розширенні наукових знань про вплив багатодітності на формування комунікативних навичок. Практична значущість полягає у створені програми формування комунікативних навичок у дітей з багатодітних сімей. Галузь використання: загальноосвітні школи, центр соціальних служб, навчально-виховні заклади, центри освіти та розвитку. uk
dc.description.abstract EN : The qualification paper provides a theoretical overview and describes the method of forming communication skills in children from large families. Object of research: the process of formation of communication skills in children who grow up in large families. The subject of the study: content, forms and methods of formation of communication skills in children who grow up in large families. The purpose of the study: to theoretically substantiate the program of formation of communication skills in children of large families. Achieving the research goal involves solving the following tasks: 1) reveal the essence and content of children’s communication skills; 2) to analyze the foreign experience of forming communication skills in children from large families; 3) to describe the peculiarities of the functioning of large families; 4) to theoretically substantiate the program of formation of communication skills in children of large families. Research methods: theoretical – analysis, systematization, generalization, classification; empirical – psychodiagnostic methods, psychocorrective program; methods of data processing and interpretation: mathematical methods of statistical processing of research data. Theoretical significance: consists in the expansion of scientific knowledge about the influence of multiple children on the formation of communication skills and the development of theoretical foundations for further research in this field. Practical significance: consists in the development of recommendations for teachers to promote the development of communication skills in children from large families. Scope of use: secondary schools, centers of social services, educational institutions, centers of education and development. Part 1 “Theoretical aspects of the study of the problem of the formation of communication skills in children from large families” reveals the essence and content of communication skills in children, foreign experience in the formation of communication skills in children from large families, the peculiarities of the functioning of large families. Part 2 “Empirical study of communication skills in children from large families” contains the training program and research methodology. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сім’я uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject комунікативні навички uk
dc.subject багатодітна родина uk
dc.subject формування комунікативних навичок uk
dc.subject family uk
dc.subject communication uk
dc.subject communication skills uk
dc.subject large family uk
dc.subject formation of communication skills uk
dc.title Формування комунікативних навичок у дітей з багатодітних сімей uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу