ZNU Institutional Repository

Особливості менеджменту власного бренду підприємства в умовах нестабільності

Show simple item record

dc.contributor.author Тимцьо, Єлизавета Павлівна
dc.date.accessioned 2024-05-29T07:17:03Z
dc.date.available 2024-05-29T07:17:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19248
dc.description Тимцьо Є. П. Особливості менеджменту власного бренду підприємства в умовах нестабільності : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Т. С. Павлюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 62 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: Особливості менеджменту власного бренду підприємства в умовах нестабільності: 62 сторінок, 7 таблиць, 10 рисунок, 4 формули. Перелік посилань нараховує 27 найменування. Об'єкт дослідження - підприємство в умовах нестабільності. Предмет дослідження - особливості менеджменту власного бренду підприємства в умовах нестабільності. Мета дослідження - дослідити сутність та значення бренду підприємства та розробити рекомендації щодо менеджменту власного бренду підприємства в умовах нестабільності. Згідно з метою було сформовано основні завдання дослідження: 1. Дослідити теоретичні основи менеджменту власного бренду. 2. Визначити особливості менеджменту власного бренду в умовах нестабільності. 3. Розробити методичні рекомендації щодо менеджменту власного бренду підприємства в умовах нестабільності. Наукова новизна дослідження полягає в комплексному підході до вивчення менеджменту власного бренду в умовах нестабільності. Дослідження дозволить не лише удосконалити теоретичні основи менеджменту бренду, але й розробити практичні рекомендації для підприємств, що допоможе їм підвищити свою конкурентоспроможність та стійкість до нестабільності. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми дипломної роботи: В умовах нестабільності, спричиненої економічними, політичними, соціальними або екологічними факторами, для підприємств стає все більш важливим мати сильний бренд. Сильний бренд може допомогти підприємству: 5 - зберегти лояльність клієнтів - збільшити свою частку ринку - привабити нових клієнтів - залучити та утримати талановитих співробітників - підвищити свою інвестиційну привабливість Очікується, що дослідження дозволить удосконалити теоретичні основи менеджменту власного бренду, визначити особливості менеджменту власного бренду в умовах нестабільності та розробити методичні рекомендації щодо менеджменту власного бренду підприємства в умовах нестабільності uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: Peculiarities of management of the company's own brand in conditions of instability: 62 pages, 7 tables, 10 figures, 4 formulas. The list of references includes 27 names. The object of the study is an enterprise in conditions of instability. The subject of the study is the peculiarities of the management of the enterprise's own brand in conditions of instability. The purpose of the study is to investigate the essence and meaning of the company's brand and to develop recommendations for the management of the company's own brand in conditions of instability. According to the goal, the main tasks of the research were formed: 1. To study the theoretical foundations of own brand management. 2. Determine the features of own brand management in conditions of instability. 3. To develop methodological recommendations for the management of the enterprise's own brand in conditions of instability. The scientific novelty of the research lies in the comprehensive approach to studying the management of one's own brand in conditions of instability. The research will allow not only to improve the theoretical foundations of brand management, but also to develop practical recommendations for enterprises, which will help them increase their competitiveness and resistance to instability. Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic, balance sheet, method of statistical analysis, grouping and generalization of data, expert assessments. Relevance of the thesis topic: In the conditions of instability caused by economic, political, social or environmental factors, it is becoming increasingly important for enterprises to have a strong brand. A strong brand can help a company: - maintain customer loyalty 7 - increase your market share - attract new customers - attract and retain talented employees - increase its investment attractiveness It is expected that the research will improve the theoretical foundations of own brand management, determine the features of own brand management in conditions of instability, and develop methodological recommendations for the management of an enterprise's own brand in conditions of instability. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject менеджмент бренду uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject антикризове управління uk
dc.title Особливості менеджменту власного бренду підприємства в умовах нестабільності uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics