Інституційний репозитарій ЗНУ

Управління рекламною діяльністю у ТА «Канікули»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пруцкова, Кристина Андріївна
dc.date.accessioned 2024-05-30T11:19:34Z
dc.date.available 2024-05-30T11:19:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19262
dc.description Пруцкова К. А. Управління рекламною діяльністю у ТА «Канікули» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник В. О. Шишкін. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: «Управління рекламною діяльністю у ТА «Канікули» : 68 сторінок, 12 таблиці, 13 рисунків. Перелік посилань нараховує 50 найменувань. Актуальність теми кваліфікаційного дослідження полягає в тому, що реклама в секторі туризму відіграє ключову роль у просуванні компаній та ринку туристичних послуг та привертанні уваги клієнтів. Мета дослідження – вивчення та аналізі методів та стратегій управління рекламною діяльністю в туристичній компанії та розроблення відповідних рекомендацій для покращення конкурентоспроможності підприємства. Об'єкт дослідження – туристична агенція «Канікули». Предметом дослідження є управління рекламною діяльністю в туристичній компанії. В роботі розглянуто теоретичні аспекти управління рекламною діяльністю в туристичній компанії. Проведений огляд та аналіз рекламної стратегії підприємства, виявлені проблемні аспекти та обґрунтовані основні причини, що стимулюють необхідність вдосконалення. Запропоновані конкретні рекомендації та стратегії для покращення управління рекламою в дослідженому підприємстві. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: « Advertising Activities at Travel Agency «Kanikuly»: 68 pages, 12 tables, 13 figures. The list of references includes 50 items. The relevance of the subject of the qualitative study is that advertising in the tourism sector plays a key role in promoting companies and the market of tourist services and attracting the attention of customers. The purpose of the research is to study and analyze the methods and strategies of management of advertising activities in a tourist company and to develop relevant recommendations to improve the competitiveness of the enterprise. The object of the study is the travel agency «Kanikuly». The subject of the study is the management of advertising activities in a travel company. The paper examines the theoretical aspects of managing advertising activities in a travel company. A review and analysis of the company's advertising strategy was carried out, problematic aspects were identified and the main reasons were substantiated, stimulating the need for improvement. Specific recommendations and strategies for improving advertising management in the investigated enterprise are proposed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject управління рекламою uk
dc.subject туризм uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.subject pr діяльність uk
dc.title Управління рекламною діяльністю у ТА «Канікули» uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу