UA : Кваліфікаційна робота: «Вплив організаційної культури на
ефективність компанії «Хлібодар» : 72 сторінки, 4 таблиці, 8 рисунків.
Перелік посилань нараховує 50 найменувань.
Актуальність теми кваліфікаційного дослідження полягає в тому, що
вдосконалення організаційної культури стає стратегічною необхідністю для
компаній, які прагнуть досягти успіху та стабільності у динамічному бізнессередовищі. А організаційна культура виступає ключовим фактором у
здатності компаній адаптуватися до нових умов, ідентифікувати та
використовувати нові можливості, а також управляти ризиками.
Мета дослідження – проаналізувати роль організаційної культури у
формуванні ефективності компанії та визначити конкретні аспекти культури,
які можуть впливати на результативність організації.
Об'єкт дослідження – компанія «Хлібодар».
Предметом дослідження є система цінностей, норм, переконань,
символів, традицій та практик, що складають унікальний характер чи
особистість організації.
В роботі розглянуто теоретичні аспекти організаційної культури та її
значення для успішного функціонування компанії. Проведений огляд
поточного стану культури в компанії, виявлені проблемні аспекти та
обґрунтовані основні причини, що стимулюють необхідність вдосконалення.
Запропоновані конкретні рекомендації та стратегії для покращення
організаційної культури.
EN : Qualification work: «The Influence of Organizational Culture on the
Efficiency of the Company «Hlibodar»: 72 pages, 4 tables, 8 figures. The list of
references includes 50 items.
The relevance of the topic is that the improvement of organizational culture
is becoming a strategic necessity for companies that seek to achieve success and
stability in a dynamic business environment. And organizational culture is a key
factor in companies' ability to adapt to new conditions, identify and use new
opportunities, and manage risks.
The purpose of the study is to analyze the role of organizational culture in
shaping the company's performance and to identify specific aspects of culture that
can affect the organization's performance.
The object of the research is the company «Hlibodar».
The subject of research is the system of values, norms, beliefs, symbols,
traditions and practices that make up the unique character or personality of the
organization.
The paper examines the theoretical aspects of organizational culture and its
importance for the successful functioning of the company. An overview of the
current state of culture in the company was carried out, problematic aspects were
identified and the main reasons, which stimulate the need for improvement, were
substantiated. Specific recommendations and strategies for improving
organizational culture are offered.