UA : Кваліфікаційна робота: «Розробка стратегії маркетингових комунікацій
в міжнародній мережі готелів «Radisson»: 61 сторінка, 7 таблиць, 3 рисунки, 4
додатки. Перелік посилань нараховує 40 найменуваня.
Актуальність теми визначається тим, що у сучасному готельному бізнесі
розробка стратегії маркетингових комунікацій є ключовою складовою
успішної діяльності. Готельна сфера постійно змінюється та розвивається, і
залучення уваги потенційних клієнтів та утримання лояльності існуючих стає
все складнішим завданням. Тому вивчення та розробка ефективної стратегії
маркетингових комунікацій має вагоме значення для кожного готелю.
Метою роботи кваліфікаційної робити є дослідження теоретичних основ
комунікаційного маркетингу, аналіз та удосконалення стратегії
маркетингових комунікацій міжнародної мережі готелів «Radisson».
Об’єкт дослідження є міжнародна мережа готелів «Radisson».
Інформаційна база дослідження: наукові публікації вітчизняних і
зарубіжних науковців, ресурси глобальної мережі Інтернет, офіційний сайт
«Radisson», офіційні статистичні дані, звіти про фінансові результати
підприємства. У роботі дані узагальнено та відображено за допомогою
таблиць, графіків та схем.
Під час виконання роботи було розглянуто основні поняття та
теоретичні засади маркетингових комунікацій, досліджено технології та
інструменти маркетингових комунікацій у готельній сфері. На основі ресурсів
глобальної мережі Інтернет була проведена оцінка і аналіз міжнародної мережі
готелів «Radisson». Також на основі теоретичного матеріалу було розроблено
напрями удосконалення маркетингових комунікацій для мережі готелів
«Radisson».
EN : Qualification work: «Development of Marketing Communications Strategy in
the International Chain of Radisson Hotels»: 61 pages, 7 tables, 3 figures, 4
appendices. The list of references includes 40 names.
The relevance of the topic is determined by the fact that in the modern hotel
business, the development of a marketing communications strategy is a key
component of successful activity. The hotel industry is constantly changing and
developing, and attracting the attention of potential customers and maintaining the
loyalty of existing customers is becoming an increasingly difficult task. Therefore,
studying and developing an effective marketing communications strategy is of great
importance for every hotel.
The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations
of communication marketing, analysis and improvement of the marketing
communications strategy of the international chain of Radisson hotels.
The object of the study is the international chain of Radisson hotels.
Research information base: scientific publications of domestic and foreign
scientists, resources of the global Internet network, the official website of Radisson,
official statistical data, reports on the company's financial results. In the work, the
data is summarized and displayed using tables, graphs and diagrams.
During the work, the main concepts and theoretical foundations of marketing
communications were considered, technologies and tools of marketing
communications in the hotel sector were researched. Based on the resources of the
global Internet network, an assessment and analysis of the international network of
hotels "Radisson" was carried out. Also, on the basis of theoretical material,
directions for improving marketing communications for the Radisson hotel chain
were developed.