ZNU Institutional Repository

Розвиток координаційних здібностей школярів під впливом занять з волейболу

Show simple item record

dc.contributor.author Любасенко, Яна Андріївна
dc.date.accessioned 2020-03-25T12:01:22Z
dc.date.available 2020-03-25T12:01:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1926
dc.description Любасенко Я. А. Розвиток координаційних здібностей школярів під впливом занять з волейболу : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Г. А. Омельяненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 87 сторінок, 2 рисунки, 10 таблиць, 70 літературних джерел. Об’єкт дослідження – показники розвитку координаційних здібностей та технічної підготовленості підлітків у віці 12-13 років, які займаються волейболом в умовах шкільної секції. Метою роботи було вивчення впливу занять з волейболу на розвиток координаційних здібностей учнів середнього шкільного віку. Методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; педагогічне спостереження; педагогічний експеримент; методи визначення показників розвитку координаційних здібностей; методи визначення показників технічної підготовленості; методи математичної статистики. Встановлено, що найбільший відсоток приросту у хлопчиків експериментальної групи спостерігається у показниках тесту стрибок на задану відстань (1,5 м) – 45,35% і тесту Проба Ромберга (15 с) – 69,01%. Встановлено значний приріст показників технічної підготовленості хлопчиків експериментальної групи. Найбільший відсоток приросту у хлопчиків експериментальної групи спостерігається у показниках верхньої прямої подачи на точність (по 5 подач в ліву і праву половину майданчика) (182%) Найвищий результат у хлопчиків зафіксовано у показниках верхньої прямої подачи на точність (по 5 подач в ліву і праву половину майданчика), в експериментальній групі (t=7,61). uk
dc.description.abstract EN : Thesis – 87 pages, 2 drawings, 10 tables, 70 literary sources. Object of the study – indicators of development of coordination skills and technical preparedness of adolescents aged 12-13 years, who practice volleyball in the school section. The purpose of the study was to study the impact of volleyball lessons on the development of coordination skills of middle school students. Research methods: analysis of scientific and methodological literature on the problem under study; pedagogical observation; pedagogical experiment; methods for determining indicators of development of coordination skills; methods of determining technical readiness indicators; methods of mathematical statistics. It was found that the highest percentage of increase in boys of the experimental group was observed in the test jump values for a given distance (1.5 m) – 45.35% and Romberg test test (15 s) –69.01%. A significant increase in the technical readiness of boys in the experimental group was established. The highest percentage gain in boys in the experimental group was observed in the upper right-hand accuracy (5 innings left and right half) (182%) The highest boys score was recorded in the upper-right precision (5 left and right innings) half of the site), in the experimental group (t = 7.61). uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject волейбол uk
dc.subject координаційні здібності uk
dc.subject фізична підготовленість uk
dc.subject технічна підготовленість uk
dc.subject рухові якості uk
dc.title Розвиток координаційних здібностей школярів під впливом занять з волейболу uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics