dc.contributor.author |
Сміюха, Марія Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-30T11:59:36Z |
|
dc.date.available |
2024-05-30T11:59:36Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19271 |
|
dc.description |
Сміюха М. В. Управління інноваційною політикою підприємств Запорізької області на ринку послуг : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Р. Ю. Половинкіна. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 61 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: Управління інноваційною політикою
підприємств Запорізької області на ринку послуг: 61 сторінка, 5 таблиць, 13
рисунків. Перелік посилань нараховує 31 найменування.
Об’єктом дослідження є управління інноваційною політикою
підприємств на ринку послуг.
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ
управління інноваційною політикою компанії «TRAVEL WORLD» на ринку
туристичних послуг та розробка практичних рекомендацій щодо її
вдосконалення.
Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний,
табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування
та узагальнення даних, експертних оцінок.
Під час виконання роботи було розглянуто концептуальні засади
управління інноваційною політикою туристичних підприємств, її специфіку, а
також інноваційну діяльність туристичних підприємств в умовах глобальної
діджиталізації. На основі теоретичного матеріалу дана загальна
характеристика діяльності компанії «TRAVEL WORLD», дослідженно
систему управління інноваційною політикою компанії, а також дана оцінка
ефективності управління інноваційною політикою компанії. Надані
пропозиції щодо вдосконалення управління інноваційною політикою компанії
«TRAVEL WORLD» на ринку туристичних послуг.
Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані
керівництвом «TRAVEL WORLD» в практичній діяльності і сприятимуть
удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Qualification work: Management of the Innovation Policy of Enterprises of
the Zaporizhzhia Region in the Service Market: 61 pages, 5 tables, 13 figures. The
list of links includes 31 titles.
The object of the study is the management of innovative policy of enterprises
in the service market.
The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations
of the management of the innovative policy of the company "TRAVEL WORLD"
in the market of tourist services and to develop practical recommendations for its
improvement.
Research methods - descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic,
balance sheet, method of statistical analysis, grouping and generalization of data,
expert evaluations.
During the work, the conceptual principles of managing the innovative policy
of tourist enterprises, its specifics, as well as the innovative activity of tourist
enterprises in the conditions of global digitalization were considered. On the basis
of theoretical material, a general description of the company's activity "TRAVEL
WORLD" is given, the management system of the company's innovation policy is
investigated, and an assessment of the effectiveness of the company's innovation
policy management is given. Suggestions for improving the management of the
innovative policy of TRAVEL WORLD in the market of tourist services are
provided. The results obtained in the qualification work can be used by the
management of "TRAVEL WORLD" in practical activities and will contribute to
the improvement of the activities of domestic enterprises. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
інноваційна політика |
uk |
dc.subject |
управління |
uk |
dc.subject |
потенціал |
uk |
dc.subject |
туристичні послуги |
uk |
dc.title |
Управління інноваційною політикою підприємств Запорізької області на ринку послуг |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |