UA : Кваліфікаційна робота: Управління ціновою політикою на
туристичному підприємстві «Лагуна-тур»: 52 сторінки, 9 таблиць, 2
рисунки, 4 формули. Перелік посилань нараховує 31 найменування.
Актуальність теми «Управління ціновою політикою на туристичному
підприємстві «Лагуна-тур»» обумовлена зростанням конкуренції на ринку
туристичних послуг, зміною поведінки споживачів та впливом економічних
факторів.
Об'єктом дослідження є цінова політика туристичного підприємства
«Лагуна-тур».
Предметом дослідження є методи та інструменти управління ціновою
політикою на туристичному підприємстві «Лагуна-тур».
Мета кваліфікаційної роботи «Управління ціновою політикою на
туристичному підприємстві «Лагуна-тур»» полягає в дослідженні
теоретичних основ ціноутворення, методів та інструментів цінової
політики, а також в розробці рекомендацій щодо вдосконалення цінової
політики туристичного підприємства «Лагуна-тур».
Досягнення цієї мети передбачає вирішення наступних завдань:
- Вивчити теоретичні основи ціноутворення, методи та
інструменти цінової політики.
- Проаналізувати цінову політику ТОВ «Лагуна-тур».
- Дослідити конкурентне середовище ТОВ «Лагуна-тур» та його
вплив на цінову політику підприємства.
- Розробити рекомендації щодо вдосконалення цінової політики
ТОВ «Лагуна-тур».
Виконання цих завдань дозволить отримати теоретичні та практичні
знання з питань цінової політики в туризмі.
Провести комплексний аналіз цінової політики ТОВ «Лагуна-тур». 5
Розробити обґрунтовані рекомендації щодо вдосконалення цінової
політики ТОВ «Лагуна-тур», які сприятимуть підвищенню його
конкурентоспроможності та прибутковості.
Теоретична значущість роботи полягає в тому, що вона дозволить
поглибити знання про теоретичні основи ціноутворення, методи та
інструменти цінової політики, а також про особливості ціноутворення в
туризмі.
Практична значущість роботи полягає в тому, що розроблені
рекомендації щодо вдосконалення цінової політики ТОВ «Лагуна-тур»
можуть бути використані для підвищення конкурентоспроможності та
прибутковості підприємства.
Для написання кваліфікаційної роботи будуть використані наступні
методи дослідження:
- аналіз літературних джерел
- аналіз статистичних даних
- маркетингові дослідження
- графічні – для зображення отриманих результатів.
Виконання роботи дозволить підвищити конкурентоспроможність та
прибутковість ТОВ «Лагуна-тур».
EN : Qualification work: Price policy management at the tourist enterprise
"Laguna-tour": 52 pages, 9 tables, 2 figures, 4 formulas. The list of links includes
31 names.
The relevance of the topic "Management of price policy at the tourist
enterprise "Laguna-tour"" is due to the growth of competition in the market of
tourist services, changes in consumer behavior and the influence of economic
factors.
The object of the study is the price policy of the tourist enterprise "Laguna-
tour".
The subject of the study is the methods and tools of price policy
management at the tourist enterprise "Laguna-tour".
The purpose of the qualifying bachelor's thesis "Management of price
policy at the tourist enterprise "Laguna-tour"" is to study the theoretical
foundations of pricing, methods and tools of price policy, as well as to develop
recommendations for improving the price policy of the tourist enterprise "Laguna-
tour".
Achieving this goal involves solving the following tasks:
- To study the theoretical bases of pricing, methods and tools of pricing
policy.
- Analyze the price policy of Laguna-tour LLC
- To study the competitive environment of "Laguna Tour" LLC and its
impact on the company's pricing policy.
- Develop recommendations for improving the pricing policy of Laguna-
tour LLC.
Completing these tasks will allow you to gain theoretical and practical
knowledge on pricing policy in tourism.
Conduct a comprehensive analysis of the price policy of Laguna-tour LLC.
Develop reasonable recommendations for improving the pricing policy of 7
Laguna-tour LLC, which will contribute to increasing its competitiveness and
profitability.
The theoretical significance of the work lies in the fact that it will allow to
deepen knowledge about the theoretical foundations of pricing, methods and tools
of pricing policy, as well as about the peculiarities of pricing in tourism.
The practical significance of the work lies in the fact that the developed
recommendations for improving the price policy of "Laguna Tour" LLC can be
used to increase the competitiveness and profitability of the enterprise.
The following research methods will be used to write a qualifying bachelor
thesis:
- analysis of literary sources
- analysis of statistical data
- Marketing researches
- graphic – for displaying the obtained results.
The performance of the work will increase the competitiveness and
profitability of "Laguna Tour" LLC.