Інституційний репозитарій ЗНУ

Шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності торговельного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кривенко, Катерина Олексіївна
dc.date.accessioned 2024-05-30T12:05:41Z
dc.date.available 2024-05-30T12:05:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19273
dc.description Кривенко К. О. Шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності торговельного підприємства : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Т. С. Павлюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 48 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: «Шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності торговельного підприємства»: 48 сторінок, 3 таблиці, 2 рисунок. Перелік посилань нараховує 31 найменування. Предмет дослідження: шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності торговельного підприємства. Об’єкт дослідження: рекламна діяльність торговельного підприємства. Мета роботи: розробка теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності торговельного підприємства. Методи дослідження: описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної роботи полягає у тому, що реклама є одним із найважливіших інструментів маркетингових комунікацій, що використовується торговельними підприємствами для стимулювання збуту товарів і послуг. В умовах жорсткої конкуренції на ринку торговельні підприємства змушені постійно шукати шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності, щоб максимально використовувати рекламний бюджет і досягти поставлених маркетингових цілей. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: "Ways to improve the efficiency of advertising activities of a trade enterprise": 48 pages, 3 tables, 2 figure. The list of references includes 31 items. Subject of research: ways to improve the efficiency of advertising activities of a trade enterprise. Object of research: advertising activity of a trading enterprise. Purpose: to develop theoretical and methodological foundations and practical recommendations for improving the efficiency of advertising activities of a trade enterprise. Research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance sheet, statistical analysis, grouping and generalization of data, expert opinions. The relevance of the topic of this work is that advertising is one of the most important tools of marketing communications used by commercial enterprises to stimulate the sale of goods and services. In a fiercely competitive market, trading enterprises are forced to constantly look for ways to improve the efficiency of advertising activities in order to maximize the use of the advertising budget and achieve their marketing goals. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject менеджмент uk
dc.subject система uk
dc.subject конкуренція uk
dc.subject торгове підприємство uk
dc.title Шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності торговельного підприємства uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу