dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: Управління маркетинговим потенціалом
туристичної компанії «Поїхали з нами»: 58 сторінок, 6 таблиць, 10 рисунків.
Перелік посилань нараховує 35 найменування.
Об'єкт дослідження - маркетинговий потенціал туристичної компанії
Предмет дослідження - туристична компанія «Поїхали з нами».
Мета дослідження - дослідити сутність основ управління
маркетинговим потенціалом туристичних компаній та розробити
рекомендації щодо вдосконалення управління маркетинговим потенціалом
туристичної компанії «Поїхали з нами».
Згідно з метою було сформовано основні завдання дослідження:
- Вивчити теоретичні основи управління маркетинговим
потенціалом туристичних компаній.
- Проаналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище туристичної
компанії «Поїхали з нами».
- Оцінити маркетинговий потенціал туристичної компанії
«Поїхали з нами».
- Розробити стратегію управління маркетинговим потенціалом
туристичної компанії «Поїхали з нами».
- Розробити план реалізації стратегії управління маркетинговим
потенціалом туристичної компанії «Поїхали з нами».
Розроблені теоретичні основи та практичні рекомендації щодо
управління маркетинговим потенціалом туристичних компаній можуть бути
використані для вдосконалення маркетингової діяльності туристичних
компаній України.
Результати дослідження можуть бути використані для розробки
навчальних курсів з маркетингу в туризмі. 5
Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний,
табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу,
групування та узагальнення даних, SWOT-аналіз та PEST-аналіз.
Актуальність теми «Управління маркетинговим потенціалом
туристичної компанії »Поїхали з нами»«обумовлюється динамічним
розвитком туристичного ринку України, що диктує необхідність пошуку
нових конкурентних переваг, кращого розуміння потреб та очікувань
туристів, ефективного використання нових технологій та оптимізації
маркетингових витрат. Ця тема дозволяє вирішити ряд важливих проблем, з
якими стикаються туристичні компанії в Україні. Результати дослідження
цієї теми можуть бути використані для вдосконалення маркетингової
діяльності туристичних компаній та підвищення їх
конкурентоспроможності.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи
маркетингового потенціалу. В роботі досліджуються теоретичні основи
управління маркетинговим потенціалом туристичних компаній.
На основі аналізу маркетингового середовища та маркетингового
потенціалу туристичної компанії «Поїхали з нами»розроблено рекомендації
щодо вдосконалення маркетингової діяльності компанії.
Реалізація цих рекомендацій дозволить компанії «Поїхали з нами»:
підвищити конкурентоспроможність на ринку; збільшити обсяги продажів;
поліпшити імідж компанії; підвищити лояльність клієнтів. |
uk |