UA : Кваліфікаційна робота: «Управління задоволеністю працею персоналу
готельного бізнесу»: 66 сторінок, 18 таблиць, 2 рисунки, 2 додатки. Перелік
посилань нараховує 24 найменувань.
Об’єктом дослідження є основи та загальні риси управління
задоволеністю працею персоналу готелю «Венеція СПА».
Метою кваліфікаційної роботи є аналіз практичних аспектів управління
задоволеністю працею персоналу ТОВ «Венеція СПА» з метою розробки
пропозицій щодо їх удосконалення.
Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний,
табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування
та узагальнення даних, експертних оцінок.
Актуальність теми даної роботи обумовлена недостатньою кількістю
досліджень рівня задоволеності факторами праці персоналу у готельній
сфері, бо якість роботи персоналу організації залежить від їхньої
безпосередньої мотивації діяльності та дотримання сукупного впливу на
працівника всіх компонентів трудової діяльності.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи
управління задоволеністю працею персоналу готельного бізнесу. На основі
теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність ТОВ «Венеція СПА»,
а також запропоновано заходи щодо удосконалення системи управління
задоволеністю працею персоналу готелю.
Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані
керівництвом ТОВ «Венеція СПА» в практичній діяльності і сприятимуть
удосконаленню діяльності вітчизняних готельних підприємств.
EN : Qualification work: «Management of Job Satisfaction of Personnel in Hotel
Business»: 66 pages, 18 tables, 2 figures, 2 appendices. The list of links includes
24 items.
The object of the research is the basics and general features of management
of job satisfaction of the staff of the «Venecia SPA» hotel.
The purpose of the qualification work is to analyze the practical aspects of
managing the work satisfaction of the personnel of «Veneсia SPA2 LLC in order
to develop proposals for their improvement.
Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic,
balance sheet, method of statistical analysis, grouping and generalization of data,
expert assessments.
The relevance of the topic of this work is due to the insufficient number of
studies of the level of satisfaction with the factors of staff work in the hotel sector,
because the quality of the work of the organization's staff depends on their direct
motivation for activity and compliance with the cumulative effect on the employee
of all components of work activity.
During the performance of the work, the theoretical foundations of
management of job satisfaction of hotel business personnel were considered. On
the basis of theoretical material, the activity of «Veneсia SPA» LLC was analyzed,
and measures were proposed to improve the management system of hotel staff's
job satisfaction.
The results obtained in the qualification work can be used by the
management of «Veneсia SPA» LLC in practical activities and will contribute to
the improvement of the activities of domestic hotel enterprises.