UA : Кваліфікаційна робота: «Інформаційні технології на підприємстві
туристичної сфери «Меркурій», аналіз і шляхи удосконалення»: 60 сторінок.
Перелік посилань нараховує 45 найменувань.
Актуальність теми визначається тим, що інформаційні технології стали
невід’ємною частиною сучасного світу, проникаючи в усі сфери
повсякденного життя та роботи, стали їх невід’ємною частиною. Це
революціонізувало те, як підприємства та установи виконують свою
повсякденну діяльність, і, зокрема, сильно вплинуло на процеси та практику
управління бізнесом. Сьогодні ІТ є основою сучасного бізнесу, це його
частина успіху та є вирішальною сферою лідерства та організації.
Успіх сучасних підприємств та установ, незалежно від їх розміру та
діяльності, все більше залежить від використання ІТ, в тому числі
кваліфікованих кадрів у цій сфері. Використання ІТ допомагає туристичним
компаніям не лише досягати поставлених цілей, а й оптимізувати робочі
процеси.
Метою роботи є аналіз практичних аспектів використання
інформаційних технологій на підприємстві туристичної сфери з метою
розробки пропозицій щодо їх вдосконалення на підприємстві.
Об’єкт дослідження є використання інформаційних технологій на
підприємстві туристичної сфери.
Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та
економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні
матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет.
EN : Qualification work: 60 pages. The list of links includes 45 items.
The topicality of the topic is determined by the fact that information
technologies have become an integral part of the modern world, penetrating all
spheres of everyday life and work, becoming an integral part of them. It has
revolutionized the way businesses and institutions carry out their day-to-day
operations and, in particular, has had a profound impact on business management
processes and practices. Today, IT is the foundation of modern business, it is part of
its success, and it is a crucial area of leadership and organization.
The success of modern enterprises and institutions, regardless of their size and
activity, increasingly depends on the use of IT, including qualified personnel in this
field. The use of IT helps travel companies not only to achieve their goals, but also
to optimize work processes.
The purpose of the work is to analyze the practical aspects of the use of
information technologies at the enterprise of the tourism sector in order to develop
proposals for their improvement at the enterprise.
The object of the research is the use of information technologies at the
enterprise in the tourism sector.
The information base of the work consists of scientific works on management
and economics, monographic studies and articles by domestic authors, practical
materials and official statistical data, Internet resources.