ZNU Institutional Repository

Формування іміджу організації готельного господарства

Show simple item record

dc.contributor.author Жир, Дар'я Віталіївна
dc.date.accessioned 2024-06-03T12:34:44Z
dc.date.available 2024-06-03T12:34:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19306
dc.description Жир Д. В. Формування іміджу організації готельного господарства : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Л. М. Бухаріна. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 62 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: «Формування іміджу організації готельного господарства»: 62 сторінки, 6 таблиць, 9 рисунок, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 57 найменування. Об’єктом дослідження є готельно-ресторанний комплекс «SLAVA». Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ іміджу готельного підприємства та використання одержаних результатів для вдосконалення такого іміджу в цілому та виробленні рекомендацій щодо вдосконалення іміджу готельно-ресторанного комплексу «SLAVA». Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що імідж готельного підприємства є одним з найважливіших чинників його успішності, і в той самий час вивченню цієї теми присвячено невиправдано мало наукових робіт. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні аспекти іміджу готельного підприємства. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність готелю та виробленні рекомендації щодо вдосконалення іміджу готельно-ресторанного комплексу «SLAVA». Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом готельно-ресторанного комплексу «SLAVA» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: "Formation of the image of the hotel industry organization": 62 pages, 6 tables, 9 figures, 2 appendices. The list of links includes 57 titles. The object of the study is the SLAVA hotel and restaurant complex. The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations of the image of the hotel enterprise and to use the obtained results to improve this image as a whole and to develop recommendations for improving the image of the "SLAVA" hotel and restaurant complex. Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic, balance sheet, method of statistical analysis, grouping and generalization of data, expert assessments. The relevance of the topic of this work is due to the fact that the image of the hotel enterprise is one of the most important factors of its success, and at the same time, unreasonably few scientific works are devoted to the study of this topic. During the work, the theoretical aspects of the image of the hotel enterprise were considered. On the basis of theoretical material, the activity of the hotel was analyzed and recommendations were made to improve the image of the "SLAVA" hotel-restaurant complex. The results obtained in the qualification work can be used by the management of the hotel and restaurant complex "SLAVA" in practical activities and will contribute to the improvement of the activities of domestic enterprises. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject імідж uk
dc.subject реклама uk
dc.subject конкурентна позиція uk
dc.subject готельні послуги uk
dc.title Формування іміджу організації готельного господарства uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics