dc.contributor.author |
Жир, Дар'я Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-03T12:34:44Z |
|
dc.date.available |
2024-06-03T12:34:44Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19306 |
|
dc.description |
Жир Д. В. Формування іміджу організації готельного господарства : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Л. М. Бухаріна. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 62 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: «Формування іміджу організації готельного
господарства»: 62 сторінки, 6 таблиць, 9 рисунок, 2 додатки. Перелік
посилань нараховує 57 найменування.
Об’єктом дослідження є готельно-ресторанний комплекс «SLAVA».
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ
іміджу готельного підприємства та використання одержаних результатів для
вдосконалення такого іміджу в цілому та виробленні рекомендацій щодо
вдосконалення іміджу готельно-ресторанного комплексу «SLAVA».
Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний,
табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування
та узагальнення даних, експертних оцінок.
Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що імідж готельного
підприємства є одним з найважливіших чинників його успішності, і в той
самий час вивченню цієї теми присвячено невиправдано мало наукових
робіт.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні аспекти іміджу
готельного підприємства. На основі теоретичного матеріалу було
проаналізовано діяльність готелю та виробленні рекомендації щодо
вдосконалення іміджу готельно-ресторанного комплексу «SLAVA».
Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані
керівництвом готельно-ресторанного комплексу «SLAVA» в практичній
діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних
підприємств. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Qualification work: "Formation of the image of the hotel industry
organization": 62 pages, 6 tables, 9 figures, 2 appendices. The list of links includes
57 titles.
The object of the study is the SLAVA hotel and restaurant complex.
The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations
of the image of the hotel enterprise and to use the obtained results to improve this
image as a whole and to develop recommendations for improving the image of the
"SLAVA" hotel and restaurant complex.
Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic,
balance sheet, method of statistical analysis, grouping and generalization of data,
expert assessments.
The relevance of the topic of this work is due to the fact that the image of the
hotel enterprise is one of the most important factors of its success, and at the same
time, unreasonably few scientific works are devoted to the study of this topic.
During the work, the theoretical aspects of the image of the hotel enterprise
were considered. On the basis of theoretical material, the activity of the hotel was
analyzed and recommendations were made to improve the image of the "SLAVA"
hotel-restaurant complex.
The results obtained in the qualification work can be used by the
management of the hotel and restaurant complex "SLAVA" in practical activities
and will contribute to the improvement of the activities of domestic enterprises. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
імідж |
uk |
dc.subject |
реклама |
uk |
dc.subject |
конкурентна позиція |
uk |
dc.subject |
готельні послуги |
uk |
dc.title |
Формування іміджу організації готельного господарства |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |