dc.contributor.author |
Коряк, Яна Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-06T06:07:41Z |
|
dc.date.available |
2024-06-06T06:07:41Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19339 |
|
dc.description |
Коряк Я. Г. Стратегічне маркетингове управління на підприємстві : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 50 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: «Стратегічне маркетингове управління на
підприємстві»: 50 сторінок, 1 таблиця, 9 рисунків. Перелік посилань
нараховує 39 найменувань.
Об’єктом дослідження є статегічне маркетингове управління компанії
«Вітмарк-Україна».
Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретико-методичних
підходів до розробки та реалізації маркетингової стратегії підприємства.
Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний,
графічний, балансовий, метод аналізу, групування та узагальнення даних,
експертних оцінок.
Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що у довгостроковому
плануванні бізнес-цілей, яких компанія хоче досягти - маркетингова стратегія
–надійний інструмент. Для досягнення поставлених цілей доцільно
обгрунтовано обирати конкретні дії для плдальшого зміцнення репутації
компанії або зротаання обсягів продажів продукції на ринку.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи
стартегічного маркетингового управління. На основі теоретичного матеріалу
було проаналізовано діяльність компанії «Вітмарк-Україна», а також
запропоновано заходи щодо вдосоконалення процесу стратегічного
маркетинговго управління за допомогою щтучного інтелекту.
Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані
керівництвом компанії «Вітмарк-Україна» в практичній діяльності і
сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Qualification work: "Strategic marketing management at the enterprise": 50
pages, 1 table, 9 drawings. The list of links has 39 names.
The object of the study is the sexual marketing management of Vitmark-
Ukraine.
The purpose of qualification work is to summarize theoretical and
methodological approaches to the development and implementation of the enterprise
marketing strategy.
Research methods - descriptive, comparative, analytical, graphic, balance
sheet, method of analysis, grouping and generalization of data, expert assessments.
The relevance of the topic of this work is due to the fact that in the long -term
planning of business goals that the company wants to achieve - marketing strategy
is a reliable tool. In order to achieve these goals, it is advisable to choose specific
actions for the more fruitful strengthening of the company's reputation or the growth
of sales of products on the market.
During the work, the theoretical foundations of the Startegic Marketing
Management were considered. On the basis of theoretical material, the activities of
Vitmark-Ukraine were analyzed, as well as proposed measures to prescribe the
process of strategic marketing management with the help of pine intelligence.
The results obtained in the qualification work can be used by the management
of Vitmark-Ukraine in practical activities and will help to improve the activities of
domestic enterprises. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
маркетинг |
uk |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk |
dc.subject |
конкурентна позиція |
uk |
dc.subject |
діяльність підприємства |
uk |
dc.title |
Стратегічне маркетингове управління на підприємстві |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |