Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування усвідомленого батьківства засобами арт-терапії у студентів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мяло, Вероніка Євгенівна
dc.date.accessioned 2020-03-25T13:04:10Z
dc.date.available 2020-03-25T13:04:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1933
dc.description Мяло В. Є . Формування усвідомленого батьківства засобами арт-терапії у студентів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 81 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 81 с., 6 таблиць, 68 джерел, 4 додатки. Обʼєкт дослідження: процес формування усвідомленого батьківства у студентів Предмет дослідження: арт-терапія як засіб формування усвідомленого батьківства у студентів Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність засобів арт-терапії у формуванні усвідомленого батьківства у студентів Методи дослідження: аналіз (теоретичний, порівняльний), абстрагування і конкретизація для визначення основних понять дослідження, соціально-педагогічний експеримент; спостереження, анкетування, тестування, бесіда, проективні методики. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до формування усвідомленого батьківства за допомогою арт-терапії. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми з формування усвідомленого батьківства у студентів. Галузь використання: загальноосвітні навчальні заклади, заклади вищої освіти, центри сімейного виховання, центри сім’ї, дітей та молоді. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work consists: 81 pages, 6 tables, 68 sources, 4 applications. The qualifying work volume are 121 pages long, 81 of them the main text The research object of study: the process of formation of conscious parenting in students The research subject of study: art therapy as a means of forming conscious parenting in students The research purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of art therapy in the formation of conscious parenting in students The research methods: analysis (theoretical, comparative), abstraction and concretization for definition of basic concepts of research, social and pedagogical experiment; observation, questioning, testing, conversation, projective techniques. The objectives of the study: - to explore the essence of the concept of "conscious parenting"; - to determine the peculiarities of formation of conscious parenting in students; - substantiate and implement a program for the formation of conscious paternity by means of art therapy. The theoretical value of the work is a comprehensive approach to the formation of conscious parenthood through art therapy. The practical significance of the work is to develop a social-pedagogical program for the formation of conscious parenting in students. Field of use: general education institutions, higher education institutions, family education centers, family centers, children and youth centers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject батьківство uk
dc.subject усвідомлене батьківство uk
dc.subject арт-терапія uk
dc.subject відповідальність uk
dc.subject студентська молодь uk
dc.subject формування усвідомленого батьківства uk
dc.subject paternity uk
dc.subject conscious paternity uk
dc.subject ART therapy uk
dc.subject responsibility uk
dc.subject student youth uk
dc.subject forming conscious paternity uk
dc.title Формування усвідомленого батьківства засобами арт-терапії у студентів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу