Інституційний репозитарій ЗНУ

Маркетингові комунікації видавництв, створених під час російсько-української війни

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клочанюк, Олександра Василівна
dc.date.accessioned 2024-06-10T07:55:30Z
dc.date.available 2024-06-10T07:55:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19352
dc.description Клочанюк О. В. Маркетингові комунікації видавництв, створених під час російсько-української війни : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник І. Ф. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 51 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Маркетингові комунікації видавництв, створених під час російсько-української війни»: 51 стор., 36 джерел. Мета роботи – дослідити маркетингові комунікації видавничих структур, створених під час російсько-української війни. Реалізація мети передбачає виконання таких завдань: 1. Визначити теоретичні засади маркетингових комунікацій. 2. Вивчити особливості маркетингових комунікацій у кризових умовах. 3. Охарактеризувати способи адаптації видавничих структур до умов воєнного стану. 4. Дослідити комунікаційну діяльність видавництв, створених під час російсько-української війни. Об'єкт дослідження – видавництва, створені під час російсько-української війни, «OLEAN», «Бородатий Тамарин», «Відмова», Видавничий дім «Прометей». Предмет дослідження – маркетингові комунікації видавництв періоду повномасштабного вторгнення росії в Україну. Методи дослідження. Завдяки методу аналізу було виокремлено теоретичні засади маркетингових комунікацій, розглянуті праці дослідників для більш детального розкриття видів та функцій маркетингових комунікацій. Використання системного підходу дозволило охарактеризувати способи адаптації видавничих структур до умов воєнного стану. За допомогою методів моніторингу, індукції, дедукції було досліджено основні напрями комунікаційної діяльності видавництв, створених під час російсько-української війни. Наукова новизна роботи полягає в тому, що дослідження є однією з перших спроб комплексного аналізу маркетингових стратегій видавництв, створених під час російсько-української війни. Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані при написанні рефератів, курсових, дипломних робіт студентів із освітньої програми «Редакторсько-видавнича діяльність і медіамоделювання»; при підготовці до практичних занять із дисциплін «Вступ до фаху», «Редакторсько-видавнича діяльність», «Промоція видавничої продукції», «Маркетингові стратегії видавничої діяльності»; у практичній діяльності маркетологів, менеджерів, редакторів видавництв. uk
dc.description.abstract EN : Bachelor's thesis “Marketing communications of publishing houses established during the Russian-Ukrainian war”: 51 pages, 36 sources. The purpose of the work is to study the marketing communications of publishing structures established during the Russian-Ukrainian war. The realization of the goal involves the following tasks: 1. to determine the theoretical foundations of marketing communications. 2. To study the peculiarities of marketing communications in crisis conditions. 3. To characterize the ways of adaptation of publishing structures to the conditions of martial law. 4. To study the communication activities of publishing houses established during the Russian-Ukrainian war. The object of the study is the publishing houses established during the Russian-Ukrainian war, such as OLEAN, Borodatyi Tamarin, Refusal, and Prometheus Publishing House. The subject of the study is marketing communications of publishing houses during the period of Russia's full-scale invasion of Ukraine. Research methods. The method of analysis was used to identify the theoretical foundations of marketing communications, to review the works of researchers for a more detailed disclosure of the types and functions of marketing communications. The use of a systematic approach made it possible to characterize the ways in which publishing structures adapt to the conditions of martial law. Using the methods of monitoring, induction, and deduction, the main directions of communication activities of publishing houses established during the Russian-Ukrainian war were investigated. The scientific novelty of the work lies in the fact that the study is one of the first attempts to comprehensively analyze the marketing strategies of publishing houses established during the Russian-Ukrainian war. Scope of application. The results of the study can be used in writing essays, term papers, diploma papers of students in the educational program “Editorial and Publishing and Media Modeling”; in preparation for practical classes in the disciplines “Introduction to the specialty”, “Editorial and Publishing”, “Promotion of Publishing Products”, “Marketing Strategies of Publishing”; in the practical activities of marketers, managers, editors of publishing houses. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингові комунікації uk
dc.subject маркетингові стратегії uk
dc.subject видавництва uk
dc.subject війна uk
dc.subject комунікаційна діяльність uk
dc.subject сайт uk
dc.subject marketing communications uk
dc.subject marketing strategies uk
dc.subject publishing houses uk
dc.subject war uk
dc.subject communication activity uk
dc.subject website uk
dc.title Маркетингові комунікації видавництв, створених під час російсько-української війни uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу