UA : Мета дослідження: аналіз кадрового забезпечення місцевих органів
державної влади задля визначення шляхів підвищення ефективності державної
служби.
Об’єкт дослідження: процес кадрового забезпечення місцевих органів
державної влади.
Предмет дослідження: механізм кадрового забезпечення місцевих органів
державної влади, шляхи та умови вдосконалення його дії.
Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно функціональний аналіз.
Гіпотеза: удосконалити існуючу систему кадрового забезпечення
місцевих органів державної влади через використання сучасних методів оцінки
кандидатів, розширення можливостей для навчання та професійного розвитку
державних службовців, включаючи участь у тренінгах, семінарах та
конференціях; систему мотивування працівників місцевих органів державної
влади та інших.
Висновки: 1. Адаптація кадрового забезпечення до стандартів
Європейського Союзу вимагає нових підходів до управління персоналом,
зокрема впровадження ефективних систем підбору, оцінки та розвитку кадрів.
2. Впровадження механізму кадрового забезпечення передбачає розробку
чітких критеріїв оцінки кандидатів, які враховують їхні професійні навички,
досвід, особисті якості та здатність до роботи у команді.
3. Ключовим етапом удосконалення кадрового забезпечення місцевих
органів державної влади є розробка нової системи кадрової політики, в якій
будуть визначені цілі, завдання та пріоритети впровадження цієї системи.
EN : The purpose of the study: analysis of the personnel management of local
government authorities to identify ways to improve the efficiency of the civil service.
Object of research: the process of personnel management of local government
authorities.
The subject of the study: the mechanism of personnel management of local
government authorities, ways and conditions for improving its operation.
Research methods: analysis, synthesis, induction, deduction, structural and
functional analysis.
Hypothesis: improve the existing system of personnel management of local
government authorities through the use of modern methods of candidate assessment,
expanding opportunities for training and professional development of civil servants,
including participation in trainings, seminars and conferences; a system of motivation
for local government employees, etc.
Conclusions: 1. The adaptation of personnel management of local government
authorities to the EU standards requires new approaches to personnel management,
including the introduction of effective systems for recruiting, evaluating and
developing staff.
2. Implementation the personnel management of local government authorities
mechanism involves the development of clear criteria for evaluating candidates that
take into account their professional skills, experience, personal qualities and ability to
work in a team.
3. A key stage in improving the personnel management of local government
authorities is the development of a new personnel policy system that will define the
goals, objectives and priorities for implementing this system.