dc.contributor.author |
Лемешко, Кароліна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-10T12:10:07Z |
|
dc.date.available |
2024-06-10T12:10:07Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19364 |
|
dc.description |
Лемешко К. М. Контент-менеджмент у цифровій журналістиці: критерії ефективності : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник М. В. Чабаненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 38 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Назва теми: «Контент-менеджмент у цифровій журналістиці: критерії
ефективності»
Обсяг основної частини роботи: 22 сторінки.
Кількість використаних джерел – 24.
Мета роботи – підготувати мультимедійний контент для сайту у вигляді
комплексу публікацій на тему «Контент-менеджмент у цифровій журналістиці:
критерії ефективності».
Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання:
1) узагальнити наукові думки щодо специфіки функціонування
цифрової журналістики;
2) дослідити прийоми підготовки контенту для онлайн-ресурсів на
прикладі комплексу власних публікацій на тему «Контент-менеджмент у
цифровій журналістиці: критерії ефективності»;
3) сформулювати основні критерії ефективності контент-менеджменту
у цифровій журналістиці.
Об’єкт дослідження – публікації та матеріали, створені та розміщені у
цифрових медіа, зокрема власні, а також матеріали інших авторів, які є
прикладами ефективно сформованого контенту в цифровій журналістиці.
Предмет дослідження – особливості та критерії ефективності контентменеджменту у цифровій журналістиці.
Формально-змістові характеристики проєкту. Творчим проєктом
слугує комплекс публікацій на тему «Контент-менеджмент у цифровій
журналістиці: критерії ефективності» на сайті «Курсом медіаграмотності», що
складається з 5 матеріалів за темами: «Сучасні тенденції контент-менеджменту
у цифровій журналістиці», «Види діяльності журналіста в цифровій
журналістиці», «Правила оформлення думки (написання тексту) та редагування
для журналістів в Інтернеті», «Переваги та недоліки диджитал-медіа порівняно з
традиційними формами ЗМІ», «Критика інтернет-ЗМІ: аналіз в контексті
цифрової журналістики». |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The project "Content Management in Digital Journalism: Criteria of
Effectiveness" investigates modern approaches to content management in the context
of digital journalism, focusing on the evolving landscape of online media
dissemination. It seeks to understand how optimizing content can enhance journalistic
practices and effectively engage a broader audience.
The object of the thesis is publications and materials created and posted in digital
media, in particular, one’s own, as well as materials of other authors, which are
examples of effectively generated content in digital journalism.
The subject of the thesis is the features of content management in digital
journalism, efficiency criteria.
This research is particularly intriguing as it contributes novel insights into
content management practices in digital journalism and identifies key criteria for its
efficacy in contemporary media.
The primary goal of this graduate work is to curate multimedia content tailored
for various online platforms, presented as a series of publications addressing "Content
Management in Digital Journalism: Criteria of Effectiveness." By analyzing the
intricacies and effectiveness of content management in digital journalism, this study
aims to provide valuable guidance for content creators and media practitioners
navigating the rapidly changing digital media landscape.
The exploration of the intricacies and effectiveness criteria of content
management in digital journalism is pertinent in today's context due to shifting
approaches to content creation, the emergence of new information presentation
formats, and technological innovations. This research underscores the importance of
adapting content management strategies to meet evolving audience demands and
technological advancements, ultimately contributing to the advancement of digital
journalism practices. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
цифрова журналістика |
uk |
dc.subject |
контнт-менеджмент |
uk |
dc.subject |
критерії ефективності |
uk |
dc.subject |
ЗМІ |
uk |
dc.title |
Контент-менеджмент у цифровій журналістиці: критерії ефективності |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |