Інституційний репозитарій ЗНУ

Бренд-менеджмент транснаціональних корпорацій на українському ринку споживчих товарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петренко, Владислав Олександрович
dc.date.accessioned 2024-06-11T11:26:15Z
dc.date.available 2024-06-11T11:26:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19368
dc.description Петренко В. О. Бренд-менеджмент транснаціональних корпорацій на українському ринку споживчих товарів : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 44 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: виступає ТНК Nestlé. Предмет дослідження: бренд-менеджмент транснаціональних корпорацій на українському ринку споживчих товарів. Мета роботи – управління портфелем брендів ТНК Nestlé на українському ринку споживчих товарів. Цілі кваліфікаційної роботи, що ставляться у відповідності з метою роботи: - розглянути теоретико - методогічні аспекти бренд - менеджменту в тнк; - розглянути сутність, види, типи та тенденції розвитку ТНК в сучасних умовах; - охарактеризувати брендинг у системі управління конкурентоспроможністю міжнародної компанії; - проаналізувати управління портфелем брендів ТНК Nestlé на українському ринку споживчих товарів; - розглянути бренд-менеджмент ТНК в глобальному конкурентному середовищі - провести аналіз діяльності ТНК Nestlé на українському та світових ринках; - провести дослідження проблем та перспектив розвитку концепції бренд-менеджменту Nestlé на українському ринку. uk
dc.description.abstract EN : The object of the study: TNK Nestlé stands out. Research subject: brand management of transnational corporations on the Ukrainian market of consumer goods. The purpose of the job is to manage the Nestlé TNC brand portfolio on the Ukrainian consumer goods market. The goals of the qualification work, which are set in accordance with the purpose of the work: - consider the theoretical and methodological aspects of brand management in TNC; - consider the essence, types, types and trends of TNC development in modern conditions; - characterize branding in the international company's competitiveness management system; - to analyze the management of the Nestlé TNC brand portfolio on the Ukrainian consumer goods market; - consider the brand management of TNCs in a global competitive environment - conduct an analysis of Nestlé TNC activities on the Ukrainian and world markets; - to conduct a study of the problems and prospects for the development of Nestlé's brand management concept in the Ukrainian market. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject транснаціональні корпорації uk
dc.subject бренд - менеджмент uk
dc.subject портфель брендів uk
dc.subject ринок продуктів харчування uk
dc.subject український та світові ринки uk
dc.subject transnational corporations uk
dc.subject brand management uk
dc.subject brand portfolio uk
dc.subject food market uk
dc.subject ukrainian and global markets uk
dc.title Бренд-менеджмент транснаціональних корпорацій на українському ринку споживчих товарів uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу