ZNU Institutional Repository

Менеджмент маркетингових досліджень українського споживчого ринку транснаціональними корпораціями

Show simple item record

dc.contributor.author Дейдей, Вадим Віталійович
dc.date.accessioned 2024-06-11T11:42:09Z
dc.date.available 2024-06-11T11:42:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19370
dc.description Дейдей В. В. Менеджмент маркетингових досліджень українського споживчого ринку транснаціональними корпораціями : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 42 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: виступає ТНК McDonald's. Предмет дослідження: менеджмент маркетингових досліджень українського споживчого ринку транснаціональними корпораціями. Мета роботи – це управління дослідженнями споживчого попиту ТНК McDonald's на українському ринку. Цілі кваліфікаційної роботи, що ставляться у відповідності з метою роботи: - розкрити теоретико - методогічні аспекти маркетингових досліджень; - визначити сутність та напрямки маркетингових досліджень; - розглянути управління маркетингових досліджень у ТНК; - розглянути управління дослідженнями споживчого попиту ТНК McDonald's на українському ринку; - дослідити динаміку розвитку сучасних транснаціональних корпорацій на міжнародному ринку; - проаналізувати дослідження попиту послуг швидкого харчування ТНК McDonald's; - розглянути проблеми та перспективи розвитку ТНК McDonald's в Україні. Інформаційна база роботи. Наукові джерела: науково-методична література з маркетингу, також публікації в наукових журналах та конференціях, інтернет-ресурси, пов'язані з маркетинговими дослідженнями ТНК McDonald's. uk
dc.description.abstract EN : The object of the study: TNK McDonald's. Research subject: management of marketing research of the Ukrainian consumer market by transnational corporations. The purpose of the work is to manage consumer demand research of TNC McDonald's on the Ukrainian market. The goals of the qualification work, which are set in accordance with the purpose of the work: - reveal the theoretical and methodological aspects of marketing research; - determine the essence and directions of marketing research; - consider management of marketing research in TNC; - to consider the management of consumer demand research of TNC McDonald's on the Ukrainian market; - to investigate the dynamics of the development of modern transnational corporations on the international market; - to analyze the research of the demand for fast food services of TNC McDonald's; - to consider the problems and prospects of McDonald's TNC development in Ukraine. Work information base. Scientific sources: scientific and methodological literature on marketing, as well as publications in scientific journals and conferences, Internet resources related to the marketing research of TNC McDonald's. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject менеджмент uk
dc.subject маркетингові дослідженння uk
dc.subject транснаціональні корпорації uk
dc.subject послуги швидкого харчування uk
dc.subject management uk
dc.subject marketing research uk
dc.subject transnational corporations uk
dc.subject fast food services uk
dc.title Менеджмент маркетингових досліджень українського споживчого ринку транснаціональними корпораціями uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics