ZNU Institutional Repository

Дослідження споживчої поведінки клієнтів ТОВ «Урожай» в сфері продуктів харчування

Show simple item record

dc.contributor.author Синявська, Яна Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-06-11T11:44:27Z
dc.date.available 2024-06-11T11:44:27Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19371
dc.description Синявська Я. О. Дослідження споживчої поведінки клієнтів ТОВ «Урожай» в сфері продуктів харчування : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. О. Мостовий. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 41 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: виступає ТОВ «Урожай». Предмет дослідження: дослідження споживчої поведінки клієнтів ТОВ «Урожай» в сфері продуктів харчування». Мета роботи – це розроблення пропозицій задля покращення ставлення споживачів до продукції ТОВ «Урожай». Цілі кваліфікаційної роботи, що ставляться у відповідності з метою роботи: - розглянути теоретико-методогічні основи дослідження споживчої поведінки; - розглянути сутність споживчої поведінки; - охарактеризувати чинники формування поведінки споживачів в сфері продуктів харчування. Основними завданнями кваліфікаційної роботи бакалавра є: - проаналізувати ставлення споживачів до продукції ТОВ «Урожай»; - провести аналіз організаційно-економічної характеристики ТОВ «Урожай»; - провести дослідження поведінки споживачів ТОВ «Урожай»; - розробити пропозицій задля покращення ставлення споживачів до продукції ТОВ «Урожай». Інформаційна база роботи. Наукові джерела: науково-методична література з маркетингу, публікації в наукових журналах та конференціях., фінансові звіти ТОВ «Урожай», інтернет-ресурси, а також сторінки компанії ТОВ «Урожай» на соціальних мережах. uk
dc.description.abstract EN : Object of the study: "Urozhai" LLC acts. The subject of the research: the study of the consumer behavior of the customers of "Urozhai" LLC in the field of food products. The purpose of the work is to develop proposals to improve the attitude of consumers to the products of Urozhai LLC. The goals of the qualification work, which are set in accordance with the purpose of the work: - consider the theoretical and methodological foundations of consumer behavior research; - consider the essence of consumer behavior; - to characterize the factors of formation of consumer behavior in the field of food products. The main tasks of the bachelor's qualification work are: - to analyze the attitude of consumers towards the products of Urozhai LLC; - analyze the organizational and economic characteristics of Urozhai LLC; - conduct research on the behavior of consumers of Urozhai LLC; - to develop proposals to improve the attitude of consumers towards the products of Urozhai LLC. Work information base. Scientific sources: scientific and methodological literature on marketing, publications in scientific journals and conferences, financial reports of Urozhai LLC, Internet resources, as well as company pages of Urozhai LLC on social networks. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject опитування uk
dc.subject анкетування uk
dc.subject ринок продуктів харчування uk
dc.subject споживчі уподобання uk
dc.subject поведінка споживачів uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.subject surveys uk
dc.subject questionnaires uk
dc.subject food market uk
dc.subject consumer likes uk
dc.subject consumer behavior uk
dc.subject marketing strategy uk
dc.title Дослідження споживчої поведінки клієнтів ТОВ «Урожай» в сфері продуктів харчування uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics