Інституційний репозитарій ЗНУ

Стратегія рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна» в умовах невизначеності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трошина, Аміна Денисівна
dc.date.accessioned 2024-06-11T11:49:35Z
dc.date.available 2024-06-11T11:49:35Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19372
dc.description Трошина А. Д. Стратегія рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна» в умовах невизначеності : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Богданов. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 40 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: виступає ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна». Предмет дослідження: стратегія рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна» в умовах невизначеності. Мета роботи – це дослідження та удосконалення рекламної діяльності фірми, розробка процесів її вдосконалення. Цілі кваліфікаційної роботи, що ставляться у відповідності з метою роботи: - визначити теоретичні засади стратегії рекламної діяльності підприємства - розглянути поняття стратегії рекламної діяльності підприємства - визначити особливості створення маркетингової стратегії для просування підприємства. Основними завданнями кваліфікаційної роботи бакалавра є: - аналіз стратегії рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна»; - загальна характеристика ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна»; - особливості вибору стратегії рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна»; - шляхи вдосконалення рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна». Інформаційна база роботи. Наукові джерела: науково-методична література з маркетингу, реклами, а також публікації в наукових журналах та конференціях., фінансові звіти ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна», інтернет-ресурси, пов'язані з маркетингом та рекламою, а також сторінки компанії ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна» на соціальних мережах. uk
dc.description.abstract EN : Object of the study: "LOREAL Ukraine" LLC acts. The subject of the study: the strategy of advertising activities of L'Oréal Ukraine LLC in conditions of uncertainty. The purpose of the work is research and improvement of the company's advertising activity, development of processes for its improvement. The goals of the qualification work, which are set in accordance with the purpose of the work: - to determine the theoretical foundations of the company's advertising strategy - consider the concept of the company's advertising strategy - to determine the peculiarities of creating a marketing strategy for the promotion of the enterprise. The main tasks of the bachelor's qualification work are: - analysis of advertising strategy of L'Oréal Ukraine LLC; - general characteristics of "LOREAL Ukraine" LLC; - peculiarities of choosing the strategy of advertising activities of "LOREAL Ukraine" LLC; - ways to improve the advertising activity of L'Oréal Ukraine LLC. Work information base. Scientific sources: scientific and methodical literature on marketing, advertising, as well as publications in scientific journals and conferences, financial reports of L'Oréal Ukraine LLC, Internet resources related to marketing and advertising, as well as company pages of L'Oréal Ukraine LLC » on social networks. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.subject маркетингова діяльність uk
dc.subject парфумерно-косметична продукція uk
dc.subject стратегія розвитку uk
dc.subject стратегічні пріоритети розвитку uk
dc.subject антикризове управління uk
dc.subject marketing strategy uk
dc.subject marketing activities uk
dc.subject perfume and cosmetic products uk
dc.subject development strategy uk
dc.subject strategic development priorities uk
dc.subject anti-crisis management uk
dc.title Стратегія рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна» в умовах невизначеності uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу